Značajan porast u grupnim aktivnostima na Viberu usled pandemije

Komentari: 0

Godinu dana nakon izbijanja COVID-19 širim sveta vodeća aplikacija za komunikaciju je zabeležila dvocifreni porast u korišćenju funkcija namenjih grupnoj upotrebi na svojim ciljnim tržištima, uključujući i Srbiju, dok su čet botovi prepoznati kao novi trend.

Viber, jedna od vodećih svetskih aplikacija za besplatnu i laku komunikaciju, objavila je značajan porast u korišćenju funkcija namenjenih grupnoj upotrebi godinu dana po izbijanju pandemija virusa COVID-19.

Globalna kretanja na Viberu otkrivaju da je došlo do porasta od 170% u razmeni poruka u grupama i 30% u pregledu sadržaja zajednica.

U Srbiji je ukupno vreme koje korisnici provode na aplikaciji poraslo za 60%, na šta je pozitivno uticao i nastanak dvostruko većeg broja zajednica na Viberovoj platformi u našoj zemlji.

I u ostalim pokazateljima, Rakuten Viber je u Srbiji zabeležio porast u korišćenju funkcija za grupnu upotrebu, i to:

• 55% više poslatih poruka unutar grupa u odnosu na prethodnu godinu,

• dvostruko više pregleda sadržaja u zajednicama, i

• skoro 30% više grupnih video poziva iz meseca u mesec – jedne od novijih funkcija na platformi.

U uslovima pandemije, brojni brendovi i kompanije su se okrenuli čet bot rešenjima u aplikacijama za razmenu poruka kako bi pružili mogućnost vođenja personalizovane i ažurirane instant komunikacije sa svojim korisnicima i klijentima. Samo u Srbiji je broj novih čet botova porastao 2.2 puta u tom periodu.

“Pandemija je promenila naše živote i uticala na načine kako komuniciramo sa članovima naših porodica, prijateljima i saradnicima – te kako pristupamo raznim uslugama i organizujemo svakodnevni život.

Ona je takođe predstavila brojne inovativne koncepte koji su doveli do pravog tehnološkog „buma“ u više segmenata naših života.

Kao vodeća aplikacija za razmenu poruka u Srbiji, Viberova misija je da ostane besplatan i bezbedan – ali i da stvori ambijent u kome će milioni naših korisnika moći da predstave lokalni sadržaj i kreiraju platforme u kojima će pružanje raznih usluga i rešavanje problema i pitanja biti udaljeno na samo nekoliko klikova,“ izjavio je Atanas Rajkov, viši direktor za EMENA region kompanije Rakuten Viber.

O kompaniji Rakuten Viber:

Rakuten Viber povezuje ljude – bez obzira na to ko su i odakle dolaze.

Naša globalna baza korisnika ima na raspolaganju niz funkcija poput direktnog četovanja, video poziva, razmene poruka unutar grupa, vesti i diskusija o omiljenim robnim markama i poznatim ličnostima.

Mi obezbeđujemo da naši korisnici imaju bezbedne i slobodne uslove da dele svoje emocije.

Rakuten Viber je deo Rakuten Inc., globalnog lidera u elektronskoj trgovini i finansijskim uslugama.

Zvanični je kanal komunikacije FK Barselona, kao i zvanični partner za razmenu instant poruka i aplikacija za pozive Golden Stejt Voriorsa.

Preuzmite Viber danas i uživajte u najboljem komunikacijskom iskustvu na svetu.

Pratite Viber Srbija Zajednicu za novosti iz Viber sveta!

Za dodatna pitanja, obratite nam se na media@viber.com.

Najnovije vizuelne elemente robne marke Rakuten Viber možete preuzeti iz našeg brend centra

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti