Viber omogućuje brendovima priliku da bolje odgovore na potrebe kupaca putem novih funkcija u poslovnim prepiskama

Rakuten Viber, najpopularnija aplikacija za razmenu poruka u Srbiji, predstavila je novu grupu opcija pomoću kojih će korisnici jednostavno moći da pronađu važne informacije unutar poslovnih četova, kao i da odgovaraju na konkretne poruke u konverzaciji sa brendovima.
„Pin-to-top“ opcija („Zakači na vrh“) za poruke koju je Viber uveo sa poslovne četove omogućava korisncima da ne propuste ključne informacije – time što mogu da zakače na vrh određenu poruku unutar konverzacije s brendom.
Uz to, na raspolaganju je i takođe nedavno uvedena opcija da se na vrh zakači i ceo niz poruka („thread“) - odnosno deo razgovora - nalik na mogućnosti iz svakodnevnih konverzacija sa prijateljima
Uz „Pin-to-Top“ opciju, svaka važna poruka uvek će biti pri ruci.
Na primer, korisnik koji zakazuje test u laboratoriji ili rezerviše hotelsku sobu će imati brz pristup toj konkretnoj poruci sa detaljima zakazanog testa ili hotelske rezervacije.
Kako biste pinovali poruku u poslovnom četu, trebali biste prvo da:
- označite poruku, a zatim da je
- dugo držite pritisnutom – i onda odaberite opciju „Pin“ („Zakači“)
Korisnici od sada mogu i da odgovaraju na konkretnu poruku unutar poslovnih konverzacija, što omogućuje i korisnicima i brendovima da bolje prate tok razgovora.
Na primer, u aktivnoj konverzaciji sa radnjom u kojoj je kupac istovremeno poručio više stvari, on ili ona sada mogu da odgovore na konkrentu poruku i da se tako pobrinu da ništa nije pogrešno shvaćeno - i da nijedna porudžbina nije zaboravljena ili zaturena.
Odgovor na konkretnu poruku u poslovnom četu funkcioniše na isti način kao u običnim privatnim ili grupnim četovima sa drugim korisnicima, tako što:
- označite poruku, a zatim je
- dugo pritisnete, a onda odaberete „Reply“ („Odgovori“), ili prevlačenjem prstom udesno po ekranu izaberete poruku na koju želite da odgovorite.
Prema statisici, 56% korisnika radije se dopisuje sa brendovima nego što ih zove. Viber nastavlja da pojednostavljuje komunikaciju korisnika sa brendovima, tako što uvodi nova poboljšanja u aplikaciji.
Prethodno, Viber je predstavio i funkciju kojom je omogućeno korisnicima da sa brendovima dele fajlove, fotografije i snimke do 200 megabajta veličine.
To je i brendovima omogućilo smisleniju i zgodniju komunikaciju sa korisnicima, i olakšalo im pružanje podrške korisnicima.
Svi fajlovi koji se pošalju između brenda i korisnika zaštićeni su enkripcijom u tranzitu.
O kompaniji Rakuten Viber:
Rakuten Viber povezuje ljude – bez obzira na to ko su i odakle dolaze.
Naša globalna baza korisnika ima na raspolaganju niz funkcija poput direktnog četovanja, video poziva, razmene poruka unutar grupa, vesti i diskusija o omiljenim robnim markama i poznatim ličnostima.
Mi obezbeđujemo da naši korisnici imaju bezbedne i slobodne uslove da dele svoje emocije.
Rakuten Viber je deo Rakuten Inc., globalnog lidera u elektronskoj trgovini i finansijskim uslugama.
Zvanični je kanal komunikacije FK Barselona, kao i zvanični partner za razmenu instant poruka i aplikacija za pozive Golden Stejt Voriorsa.
Preuzmite Viber danas i uživajte u najboljem komunikacijskom iskustvu na svetu.
Pratite Viber Srbija Zajednicu za novosti iz Viber sveta!
Za dodatna pitanja, pišite email na Mariia.Martyrosian@viber.com
Najnovije vizuelne elemente robne marke Rakuten Viber možete preuzeti iz našeg brend centra.