Usvojen pravilnik o oglašavanju u elektronskim medijima - Evo kada i koliko prostora ima za reklame, sponzore i TV prodaju

Savet Regulatornog tela za elektronske medije doneo je 9. decembra 2016. godine Pravilnik o oglašavanju i sponzorstvu u elektronskim medijima kojim se uređuju uslovi i način prikazivanja i upućivanja na robu, uslugu, žig ili druge oznake u programskim sadržajima prilikom plasiranja proizvoda.
Uređuje se, takođe, oblik, trajanje i mesto obaveštavanja o plasiranju proizvoda, sadržina obaveštenja, način emitovanja i vreme emitovanja obaveštenja o sponzoru, uslovi korišćenja naziva ili drugog simbola sponzora kao naziva sponzorisanog programskog sadržaja, način, uslovi emitovanja oglašavanja i prodaje.
Pravilnik, između ostalog, određuje da se u okviru jednog punog sata emitovanog programa komercijalnog pružaoca medijske usluge može emitovati najviše 12 minuta TV oglašavanja i TV prodaje, dok se u okviru jednog punog sata emitovanog programa ustanove javnog medijskog servisa i pružaoca medijske usluge civilnog sektora može emitovati najviše šest minuta TV oglašavanja i TV prodaje.
Kompletan tekst pravilnika možete preuzeti u PDF fajlu.
Izvor: eKapija