Uputstva za otvaranje naloga na Sistemu eFaktura

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

U susret početku primene Zakona o elektronskom fakturisanju, koji stupa na snagu 1. maja 2022. godine, objavljena su tri video uputstva u vezi sa otvaranjem naloga na Sistemu eFaktura.

Preduslov za registraciju na Sistemu eFaktura je da zakonski zastupnik ima otvoren nalog na Portalu za elektronsku identifikaciju, navedeno je na sajtu efaktura.gov.rs.

Neophodno je da ima čitač kartica u kome se nalazi lična karta sa kvalifikovanim elektronskim sertifikatom, povezan USB sa kvalifikovanim elektronskim sertifikatom ili mogućnost pristupa ConsentID aplikaciji.

Prilikom otvaranja naloga na Sistemu eFaktura zakonski zastupnik iz padajućeg menija bira opciju budžetski korisnik, a zatim unosi Jedinstveni broj korisnika javnih sredstva.

Uputsvo za otvaranje naloga za subjekte javnog sektora na Sistemu eFaktura pogledajte OVDE.

Nalog subjekta privatnog sektora može da kreira zakonski zastupnik koji iz padajućeg menija "Tip subjekta" bira jednu od sedam ponuđenih vrednosti: privredno društvo, preduzetnik, udruženje, stečajna masa, fondacija/zadužbina, sportsko udruženje, komora.

Nakon odabira tipa subjekta unosi se Matični broj.

Uputstvo za otvaranje naloga za subjekte privatnog sektora na Sistemu eFaktura pogledajte OVDE.

Sistemu eFaktua mogu da pristupe i dobrovoljni korisnici, tako što se registruju preko PIB-a ili JMBG-a ako portalu pristupaju kao fizičko lice.

Uputstvo za otvaranje naloga za dobrovoljne korisnike na Sistemu eFaktura pogledajte OVDE.

Izvor: eKapija

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti