Ulaganje u znanje i kontinuirano prilagođavanje trendovima doprinelo proglašenju CADCAM Grupe u Platinum partnera Dassault Systemes
Sticanjem statusa Platinum partnera kompanije Dassault Systemes u regionu, CADCAM Grupa je postala jedini partner tog ranga za Srbiju, Crnu Goru, Makedoniju, Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.
Dassault Systemes, vodeća softverska kompanija u svetu u oblasti softvera za mašinsko 3D projektovanje, virtuelne simulacije, upravljanje proizvodnim procesima i životnim ciklusom proizvoda, jednom godišnje organizuje Value Solutions konferenciju za partnere i zaposlenekako bi kroz prezentacije, radionice i neformalna druženja unapredili stručna znanja, proslavili uspeh i razvili strategiju za narednu godinu.
Na konferenciji održanoj od 21. do 24. januara u Monte Karlu, sve članice CADCAM Grupe proglašene su Platinum partnerom i tako potvrdile svoju stručnost i efikasnost, budući da su zadovoljile višestruke kriterijume i pokazatelje uspešnosti.
Kompanija Dassault Systemes prepoznaje potrebu za profesionalnim usavršavanjem i ekspertizom, potrebnim za uspešan nastup na tržištu, prodaju, implementaciju i podršku za svoja rešenja klijentima širom sveta.
Imajući to u vidu, izgrađen je Program nagrada za partnere koji podržava investicije i napore svojih poslovnih saradnika u cilju postizanja rezultata na više polja.
„Osim efikasnosti i ostvarenih rezultata u prodaji, kapaciteta za razvoj i unapređenje veština i usklađivanja poslovne strategije sa kompanijom Dassault Systemes, članice CADCAM Grupe su zaslužno proglašene Platinum partnerom prevashodno zbog stručnosti zasposlenih i kontinuiranog razvoja i usavršavanja u radu sa softverskim rešenjima koja zastupamo.
Ulaganje u znanje ljudi nam je najvažnije, jer brzina kojom se tehnologija u industriji menja zahteva konstantno učenje i prilagođavanje novim trendovima, čime lokalni tim održavamo jakim i spremnim da idemo u korak i sa najzahtevnijim projektima, što nas već dugi niz godina izdavaja kao partnera kome se veruje“– istakao je Čedomir Duboka, direktorCADCAM Data, članice CADCAM Grupe.
Na internoj EUROMED sesiji, kojom je zaključena konferencija, CADCAM Grupi je dodeljeno i priznanje za najbolji Social marketing tokom 2018. godine u EuroMed regionu, na šta su iz CADCAM grupe posebnno ponosni.
Pošto edukaciju i ulaganje u znanje smatraju ključnim za uspešno poslovanje, sve članice CADCAM Grupe su postale ovlašćeni partner za edukacijui održavanje kurseva za programska rešenja CATIA, SIMULIA, ENOVIA, DELMIA i sveobuhvatnu poslovnu platformu 3DEXPERIENCE.
Programi se prilagođavaju potrebama polaznika (online/offline ili kombinovano), održavaju u okviru Obrazovnih centara članica koje su ovlašćene za organizciju sertifikacionog postupka, obuku vrše sertifikovani instruktori, a ostvareni sertifikati su priznati širom sveta. Posedovanje ovakvog sertifikata je zvanična potvrda znanja i veština koja povećava šanse za zaposlenje u industrijama koje koriste navedena softverska rešenja.
U cilju stvaranja što boljih uslova za buduće eksperte, kompanija CADCAM Data iz Beograda, realizuje projekte u kojimaulaže u akademsku zajednicu pružajući mladim ljudima mogućnost da se tokom školovanja sretnu sa primerima iz prakse i na taj način steknu relevantna zananja.
Tako je krajem prošle godine na Mašinskom fakultetu u Nišu u svečano otvorena prva 3DEXPERIENCE laboratorija u Srbiji koja je studentima i nastavnicima omogućila da koncepte za neki industrijski proizvod oprobaju prvo u virtuelnoj realnosti.
„Spremni smo da ulažemo i dalje, jer smatramo da je znanje najveće bogatstvo naše omladine. Kao kompanija koja ima visoku svest o društvenoj i akademskoj zajednici, svakako ćemo ovaj trend nastaviti i u budućnosti, jer smo prepoznali značaj povezivanja akademske zajednice, privrede i softverskih kompanija“ – ističu u kompaniji.
Portfolio proizvoda i usluga kompanije CADCAM Data upotpunjen stručnošću i znanjem lokalnog tima, rezultovali su brojnim referencama među kojima su najistaknutije kompanije iz zemlje i regiona.
Referentne klijente imaju u raznim industrijama, jer su im poverenje ukazale najperspektivnije kompanije vazduhoplovne, automobilske i mnogih drugih industrija.