Šta je kontent marketing i kako vam može pomoći u razvoju poslovanja?

Kontent marketing je strateški pristup u marketingu fokusiran na kreiranje i distribuciju vrednog, relevantnog i konzistentnog sadržaja u cilju privlačenja i zadržavanja jasno definisane ciljne publike a kao krajnji cilj da izazove profitabilnu akciju kod publike.
Kontent marketing koristi "storytelling", odnosno priča priču na način da drži pažnju, daje korisne zanimljive informacije o određenoj temi ili oblasti, piše portal Poslovnog inkubatora u Novom Sadu.
Pored toga što svojoj publici dajte vredan sadržaj, kontent marketing doprinosi bredniranju, pozicionirate se kod publike kao stručnjaci u svojoj oblasti. Doprinosi rastu zajednice i potencijalnih kupaca, i povećava posete sajtu.
Takođe povećava broj konverzija što je na kraju krajeva i krajnji cilj.
Kontent marketing doprinosi lojalnosti kod vaših korisnika, vraćaju se da pogledaju vaš novi sadržaj, i dele ga sa svojim prijateljima ukoliko im je interesantan i na taj način rade za vas.
Sa druge strane svaki novi sadržaj na vašem sajtu poboljšava optimizaciju i vašu poziciju na pretraživačima.
Sadržaj na koji se ovo odnosi čine: blog, video zapis, marketing na društvenim mrežama, infografici, fotografije, plaćeni oglasi, podkast, njuzleter, igrice, kvizovi, "case study", "whitepaper", e knjige, članci, vebinari, događaji.
- Dobar kontent je onaj koji donese vrednost publici, kada zadovolji njihovu potrebu za novim informacijama. Kad im je edukativan, zabavan, i generalno kad uživaju u njemu.
Blog koji žele da pročitaju do kraja, video koji žele da pogledaju ponovo, slika koju će podeliti sa drugima - navodi se.
Kako da se bavite kontent marketingom?
Ukoliko želite da se bavite ovim marketingom, potrebno je da postavite ciljeve i odredite metriku, koja pokazuje nivo ostvarenosti cilja. Potom bi trebalo da odredite koju vrstu sadržaja ćete kreirati i plasirati.
Odaberite kanal distribucije i postavite budžet. Napravite i kalendar objava, odnosno kontent plan. Kada će se šta i gde objavljivati.
Na kraju, merite svoje rezultate, kako biste optimizovali strategiju.
Izvor: eKapija