Schneider Electric: Održiva rešenja za rast digitalne infrastrukture i energetsku efikasnost

Komentari: 0
Fotografija od: Schneider Electric

Schneider Electric, globalni lider u digitalnoj transformaciji upravljanja energijom i automatizaciji, održao je susret sa predstavnicima medija u Beogradu gde su predstavljena najnovija rešenja za održivu digitalnu infrastrukturu.

Ispred kompanije Schneider Electric, domaćini događaja su bili Jelena Pejković, Secure Power Sales Director Croatia, Slovenia, BH, Serbia, Montenegro i Dušan Ćirić, arhitekta rešenja za data centre.

Digitalizacija je postala preduslov za efikasnije upravljanje resursima, a data centri su srž ove transformacije. Međutim, sa rastom potreba za digitalnim uslugama, raste i njihova potrošnja energije. Trenutno, data centri čine 1.8% globalne potrošnje električne energije, a predviđa se da će do 2030. godine dostići 3.4%. Ovo otvara pitanje održivosti, posebno imajući u vidu da će se kapaciteti centara morati udvostručiti u narednih pet godina.

Pojedine zemlje već uvode ograničenja na izgradnju novih data centara zbog njihove visoke potrošnje energije, što postavlja izazov: kako nastaviti digitalnu transformaciju, a istovremeno smanjiti ekološki otisak?

„Porast potreba za digitalizacijom, naročito kroz AI tehnologije, zahteva promenu u načinu planiranja infrastrukture. Data centri su deo problema, ali i deo rešenja – ključ je u optimizaciji energetske efikasnosti“, istakla je Jelena Pejković.

Schneider Electric razvija sveobuhvatna rešenja za povećanje energetske efikasnosti u data centrima, uključujući Optimizaciju potrošnje energije kroz napredne softverske sisteme; Precizno hlađenje koje smanjuje energetske gubitke; Liquid cooling – novu generaciju sistema hlađenja prilagođenih AI infrastrukturi.

Kako navodi Dušan Ćirić, energetska efikasnost je ključ za budući razvoj data centara:

"AI tehnologije značajno povećavaju potrošnju energije – prelazimo sa prosečnih 6 kW po racku na čak 100 kW po racku. Tradicionalni sistemi hlađenja više nisu dovoljni, što je razlog prelaska na liquid cooling, koji omogućava efikasnije upravljanje toplotom u high-density okruženjima."

Schneider Electric ističe dva ključna faktora za održivu digitalizaciju: dekarbonizaciju i digitalizaciju. Pametnija upotreba resursa kroz digitalna rešenja omogućava smanjenje potrošnje energije, dok inovativni pristupi hlađenju pomažu u savladavanju izazova koje donosi AI.

"Održivost i rast mogu ići ruku pod ruku. Naša misija je da omogućimo digitalnu infrastrukturu budućnosti – energetski efikasnu, skalabilnu i ekološki odgovornu," zaključila je Jelena Pejković.

Schneider Electric nastavlja da postavlja standarde u industriji, pružajući napredna rešenja koja omogućavaju dalji razvoj digitalne ekonomije uz optimizovanu potrošnju energije i smanjen ekološki otisak.

O kompaniji Schneider Electric

Svrha kompanije Schneider Electric jeste da svojim uticajem osnaži svakoga da koristi raspoloživu energiju i resurse na najbolji mogući način i obezbedi razvoj i održivost za sve.

Ovaj koncept nazivamo „Life is On”.

Naša misija je da budemo vaš partner od poverenja u održivosti i efikasnosti.

Mi smo globalni tehnološki lider na polju energetike, eksperti u oblasti elektrifikacije, automatizacije i digitalizacije pametnih industrija, postojane infrastrukture, bezbednih data centara i intuitivnih domaćinstava.

Vođeni stručnošću koju posedujemo, obezbeđujemo integrisana end-to-end IoT industrijska rešenja podržana veštačkom inteligencijom. Ista primenjujemo na proizvode, automatizaciju, softverska rešenja i usluge, isporučujući digitalne blizance koji obezbeđuju profitabilan rast našim klijentima.

Mi smo kompanija kojoj su zaposleni na prvom mestu. Zapošljavamo 150.000 stručnjaka i sarađujemo sa preko milion partnera iz više od 100 zemalja kako bismo bili na raspolaganju našim klijentima i zainteresovanim stranama.

Negujemo različitost i inkluziju u svim domenima, vođeni smislenom svrhom – održivom budućnosti za sve.

www.se.com 

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti