Ruski ICL Services otpočeo rad u Srbiji - Najavljeno zapošljavanje domaćih stručnjaka i širenje na lokalno tržište

Ruska IT kompanija ICL Services je otvorila predstavništvo u Beogradu. Ta kompanija, sa sedištem u Kazanju, posluje na međunarodnom tržištu od 2006. godine i danas broji više od 1.000 zaposlenih koji uspešno sarađuju sa preko 50 velikih klijenata iz 26 država, i pružaju usluge IT podrške 24 časa, sedam dana u nedelji.
Beogradska kancelarija ICL Services trenutno ima 15 ljudi, a kako je rekao direktor beogradske kancelarije Igor Katikov plan je da u naredne dve i po godine posao dobije još 150 visokokvalifikovanih IT stručnjaka.
ICL Services bavi se profesionalnim IT outsourcing-om i specijalizovan je za IT podršku za velika preduzeća, kakvo je i najveći klijent - kompanija Fujitsu.
Među glavnim oblastima rada su "service desk" usluge, terenska podrška, integracija i praćenje IT infrastrukture klijenata, izrada i implementacija softverskih rešenja, kao i IT konsalting. Upravo su to i neke od oblasti kojima će se baviti zaposleni u Beogradu.
Plan kompanije je da u narednih pet godina poveća obim prodaje do 5 mil EUR na godišnjem nivou, a pored rada za inostrane klijente, imaju u planu i saradnju sa klijentima na lokalnom tržištu.
Iz kompanije ICL Services navode da su od proleća 2015. vršili analize gde bi bilo moguće otvoriti kancelariju van Rusije i izbor je pao na Srbiju zbog, kako kažu, postojanja režima slobodne trgovine između Rusije i Srbije, ali i stručnjaka iz oblasti IT koji, uz to, poznaju više evropskih jezika.
Izvor: eKapija