Rezultati Huaweija pod pritiskom, prihod potonuo 29 posto

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Huawei je u prvoj polovini 2021. godine ostvario prihod veći od 40 milijardi evra (320,4 milijarde CNI), a njegova neto profitna marža dostigla je 9,8 odsto, prema objavljenim polugodišnjim poslovnim rezultatima kompanije.

Ukupni prihodi pali su čak 29 odsto.

Ostvareni prihod od usluga sa pružaocima usluga iznosi više od 17 milijardi evra (136,9 milijardi CNI).

Prihod (135,7 milijardi CNI) ostvaren u poslovanju sa klijentima je sličan, dok kompanija ima više od pet milijardi evra (42,9 milijardi CNI), pa su ukupni finansijski rezultati od početka godine u skladu sa prognozama.

Prema rečima aktuelnog predsednika Huaweija Erica Ksua, 2021. godina bila je puna izazova.

"Izazovi koji su obilježili prethodni period definitivno nas očekuju u narednim godinama.

Svet će se suočiti sa mnogim nepredvidivim okolnostima kroz koje će industrija industrije informacionih i komunikacionih tehnologija proći.

S obzirom na ove izazove, postavili smo strateške ciljeve za narednih pet godina .

„Naš cilj je da preživimo kroz održivost, a to ćemo postići stvaranjem praktičnih vrednosti za naše klijente i partnere“, rekao je Ksu.

Kako bi ispunio svoj godišnji poslovni cilj, Huawei je stvorio mehanizam za upravljanje kontinuitetom poslovanja i agilni sistem upravljanja operacijama.

Ovo su strateške inicijative za dalji razvoj:

- Optimizacija portfolija za povećanje poslovne otpornosti

- Povećanje vrednosti 5G i definisanje mreže od 5,5G sa saradnicima iz industrije radi podsticanja evolucije mobilnih komunikacija

- Pružanje besprekornog, korisnički orijentisanog i inteligentnog iskustva u svim scenarijima

- Inovacije za smanjenje potrošnje energije u svetu bez ugljenika

- Rešavanje izazova kontinuiranog snabdevanja

Izvor: SEEbiz

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti