Rakuten Viber uvodi napredne funkcionalnosti za biznise

Komentari: 0

Rakuten Viber, globalni lider u privatnoj i bezbednoj razmeni poruka i glasovnoj komunikaciji najavio je novu seriju poslovnih funkcionalnosti i alatki za mala i srednja preduzeća.

Uvođenjem diversifikovanih poslovnih rešenja, ova super-aplikacija postaje komunikacijski centar za najširi spektar kompanija, pružajući podršku realizaciji njihovih marketinških ciljeva i omogućavajući domaćim korisnicima da otkriju njihove usluge.

Šezdeset procenata kupaca na internetu napustili bi brendove koji ne uvedu personalizaciju svog sadržaja.

U nastojanju da se prilagode ovim očekivanjima, kompanije se okreću omiljenim aplikacijama za razmenu poruka kako bi isporučile personalizovana korisnička iskustva.

Sa više od milijardu preuzimanja aplikacije samo na Android platformi – Viber je u mogućnosti da predstavi kompanije velikom broju potencijalnih kupaca.

Na osnovu povećane potražnje za interakcijom između brendova i korisnika unutar aplikacije, Viber je proširio seriju alatki kojima kompanije stiču sposobnost da dopru do novih mušterija, izgrade i održe njihovu vernost – kao i da unaprede i povećaju prodaju.

Prvo rešenje koje će biti predstavljeno na platformi je besplatan, samouslužni komunikacijski centar za mala i mikro preduzeća putem kog će lako moći da stupe u kontakt sa domaćim potrošačima, da se bave pristižućim upitima, pospeše mogućnost pretrage svojih poslovnih profila i stimulišu prodajne aktivnosti.

Tako će korisnici lako moći da pronađu željene kompanije putem pretrage u Viberu ili klikom na dostavljeni link, istraže profil željenog brenda i započnu prepisku sa njim.

Preduzetnicima će biti omogućeno da razdvoje poslovnu od privatne prepiske, čime se povećava mogućnost dalje interakcije sa kupcima - kao i razvoj i rast poslovanja.

Viberovi novi samouslužni poslovni nalozi su besplatni i trenutno su dostupni u Grčkoj i na Filipinima – uz najavljeno uvođenje u Srbiji tokom 2024. godine, kao i na drugim svetskim tržištima.

Posebno prilagođeni cenovnici za dodatne usluge biće ponuđeni ubrzo posle uvođenja inicijalnih, koje su besplatne i samouslužne, a na osnovu povratnih informacija i potreba izraženih od strane kompanija koje ih budu koristile.

"Širenjem portfolija naših usluga iz domena biznisa, potvrđujemo posvećenost kreiranju rešenja za sve nivoe potreba kompanija svih veličina i profila”, napominje Kristina Konstadače, glavna direktorka odeljenja za prihode kompanije Rakuten Viber, te dodaje: “Naša misija je jasna – ponuditi posebno prilagođene usluge privrednim subjektima sa širokim spektrom potreba.

Svi koji nastoje da razviju poslovanje imaće te mogućnosti unutar aplikacije.

Uz Viber u ulozi partnera za rast i razvoj biznisa, kompanje će imati na raspolaganju komunikacijsku platformu pomoću koje će se efikasno adaptirati na nove izazove koji će se javljati kroz njihova tržišna iskustva.”
 

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti