Projekat StarTech predstavljaće Srbiju na evropskom takmičenju za podsticaj preduzetništva

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Projekat StarTech za podršku inovacijama i digitalnoj transformaciji domaćih preduzeća, nacionalni je pobednik takmičenja Evropske komisije u oblasti promocije preduzetništva i predstavljaće Srbiju na finalu u Pragu u novembru.

Inicijativa European Enterprise Promotion Awards ima za cilj da prepozna i nagradi izuzetne primere podrške preduzetništvu, jačajući svest o značaju te podrške za napredak ne samo lokalne ekonomije već i Evrope kao celine.

Zato se posebno vrednuju projekti koji pored uspeha na nacionalnom nivou imaju potencijal za primenu i u drugim zemljama i regijama.

Nakon što je pandemija kovida ukazala na nužnost digitalne tranzicije, ove godine su u fokusu progami za podršku digitalnoj transformaciji malih i srednji preduzeća, kao i oni koje podržavaju put ka održivom poslovanju.

Jedan od kriterijuma kojima se evropski žiri rukovodi jeste originalnost i inovativnost inicijativa.

StarTech je sam po sebi pionirski poduhvat jer prvi put u Srbiji jedna privatna kompanija, u ovom slučaju Philip Morris, u potpunosti finansira podršku preduzetništvu, sa idejom da podstakne i druge privatne kompanije da doprinesu unapređenju inovacionog ekosistema.

Pored Startech-a, Srbiju će na finalu u Pragu predstavljati i platforma "Ja, Preduzetnik". Za nagradu će se nadmetati projekti iz svih članica EU, iz zemalja Zapadnog Balkana, Islanda, Turske, Jermenije, Moldavije, Ukrajine i Ujedinjenog Kraljevstva.

StarTech je program za podršku inovacijama i digitalnoj transformaciji domaćih preduzeća, koji sprovodi NALED u saradnji sa Vladom Srbije, a u celosti finansira kompanija Philip Morris.

Obuhvata direktnu finansijsku podršku kroz tri godišnja konkursa u ukupnom iznosu od tri miliona dolara za 100 startapa, mikro, malih i srednjih preduzeća, kao i hiljadu sati ekspertske podrške, pružanje šire podrške reformama poslovnog okruženja i promociju najboljih ideja u inostranstvu.

Izvor: eKapija

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti