Preko „Industrije“ do štutgatskog sajma

Ulrih Kromer von Baerle - CEO Štutgartskog sajma
Kao što smo najavili u prethodnom tekstu, jedna od stvari koja je nas najviše interesovala u Portugaliji jeste i to što se Štutgartski sajam veoma malo spominje u našoj regiji, te smo još u Beogradu predočili organizatoru da želimo kraći intervju sa prvim čovekom ove organizacije, gospodinom Ulrihom Kromer von Barleom.
Časopis Industrija: Moulding ekspo je mlada sajamska izložba. Da li ste zadovoljni brojem izlagača najavljenih za ovu godinu?
Ulrih Kromer von Baerle: Moulding ekspo je zapravo veoma mlada izložba, ako imamo na umu da je ovo tek drugi put da se održava i baš zato razvoj ovog projekta, kao i 700 najavljenih izlagača je neverovatan. Kratak odgovor na Vaše pitanje – da mi smo veoma zadovoljni.
Časopis Industrija: Kako vidite Moulding ekspo u budućnosti, na primer za deset godina?
Ulrih Kromer von Baerle: U ne pitajte me takva pitanja (smeh). U Nemačkoj mi imamo izreku „dajte mi kuglu za predviđanje, pa ću vam odgovoriti“. Ali sada ozbiljno – mislim da imamo veliki potencijal da postanemo vodeći internacionalni sajam za alate, kalupe i materijale koji prate ove elemente. Ovo je naša vizija, naš cilj, da postanemo broj jedan. Konkurenciju za sada imamo u vidu nacionalnih izložbi u nekoliko zemalja, kao na primer i ovde u Portugalu gde imaju industrijsku nedelju iz ove oblasti, ali ne vidim ovakvu platformu – to je naša šansa.
Čini mi se i da ostali sajmovi, koji su imali slične izložbe, polako izlaze iz trke.
Časopis Industrija: U Srbiji mi imamo malo mogućnosti da se informišemo o događajima na štutgartskom sajmištu. Da li imate plan da se Vaše aktivnosti prošire i na našu, ali i okolne zemlje?
Ulrih Kromer von Baerle: Da, svakako pratimo razvoj industrije na Balkanu, tako da radimo na tome da nađemo partnere koji bi nam pomogli da razvijamo naše sajmove. U nekim drugim sajmovima smo postigli ovaj cilj, ali to nije slučaj sa Moulding ekspo sajmom, jer je to veoma mlada manifestacija.
Kako bi znali da zainteresujemo publiku iz vašeg regiona, moramo i mi dosta da učimo o aktuelnom stanju u industriji Srbije i regiona. Ali, evo, baš preko časopisa Industrija, želimo da napravimo prvi korak u saradnji sa zemljama Balkana i na taj način da uvećamo broj kontakata sa vašeg područja.