Portal eUprava dobija novi chatbot baziran na veštačkoj inteligenciji

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Novi chatbot koji koristi moć generativne veštačke inteligencije, velikih jezičkih modela (LLMs) i cloud tehnologija, nova je elektronska usluga koju priprema Kancelarija za IT i eUpravu u saradnji sa lokalnom kancelarijom kompanije Microsoft, najavio je direktor Kancelarije Mihailo Jovanović.On će građanima biti dostupan na portalu eUprava.

- Novi chatbot razvijen je uz primenu najsavremenijih tehnologija, uključujući Microsoft Azure Open AI, a osmišljen je u skladu sa principima odgovorne veštačke inteligencije koja podrazumeva transparentnost, pravednost i zaštitu privatnosti korisnika.

Chatbot će građanima pružati brze i precizne odgovore na pitanja, kao i podršku u korišćenju usluga Portala eUprava - rekao je Jovanović na konferenciji Sinergija 24.

On je dodao da njegova implementacija predstavlja još jedan korak ka modernizaciji javne uprave, jer olakšava pristup informacijama i uslugama svim korisnicima, bilo kada i bilo gde.

Izvor: eKapija

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti