Podrška Evrokomore za ulazak Srbije i regiona na jedinstveno tržište EU

Komentari: 0
Fotografija od: Pixabay

Privrede Srbije i Zapadnog Balkana još jednom su dobile snažnu podršku iz Brisela, od Evrokomore, da moraju što pre biti deo jedinstvenog ekonomskog prostora, ne samo kao potpisnici Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju, već što pre ulaskom na jedinstveno ekonomsko tržište, a kasnije i punopravnim članstvom, izjavio je Marko Čadež, predsednik Privredne komore Srbije (PKS) nakon sastanka Borda direktora Evrokomore.

Napominje da je poslovna zajednica Evrope vrlo jasna, što je i istaknuto na sastanku Borda direktora Evrokomore, da su potrebne veoma snažne i jasne odluke Evropske komisije kako bi se omogućilo da se evropska privreda zaista vrati na noge i bude konkurentna sa ostalim igračima na svetskoj globalnoj ekonomskoj sceni.

„Poslovna zajednica prepoznaje da ono što se trenutno dešava nije dobro i da je vreme da se nešto desi. Komunicira svoje nezadovoljstvo ka evropskim institucijama i nadam se da institucije znaju šta im je činiti, jer se dosta problema nakupilo od poslovnog okruženja do regulativa“, rekao je Čadež.

Podseća da je poslednjih godina EU donela oko 13-14 hiljada novih propisa, a Amerika u istom periodu samo dve ili tri hiljade. „Kada to uporedite, onda je sve jasno u čemu žive preduzeća u EU, što itekako utiče i na nas“, naglasio je predsednik PKS.

Neophodno je, po njegovim rečima, da se omogući ubrzani rast evropske ekonomije i kompanijama da bolje posluju.

Evropski privrednici i predstavnici privrednih komora iz EU ukazuju da je neophodno da više sarađuju na polju industrijskih politika, da ujedinjuju industrije i da rade zajedno mnogo više, kako bi inovativne kompanije mogle da rastu u Evropi i ne odlaze na druga mesta, pre svega u SAD.

Mnogo je izazova sa kojima se Evropa susreće i nadamo se da će nova Evropska komisija i nova administracija u Vašingtonu imati razumevanja za potrebe privreda i da Evropa ponovo postane privredno jaka, poručuje Čadež.

 

Izvor: PKS

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti