Ove moderne tehnologije unapređuju korporacijske i prezentacione događaje u svetu

Komentari: 0

Tehnologija nema uticaj samo na sektore koji očigledno imaju koristi od unapređenje iste, kao što je logistika, već i tradicionalnije poput hotelskog sektora. Ovaj put ćemo pričati kako tehnologija menja korporacijske i prezentacione događaje u svetu.

Najveće promene u govorništvu

Način na koji ljudi prezentuju svoje ideje i misli u javnosti se nije mnogo promenio, govor je i dalje najefektivniji način prenošenja informacija, ali su kanali preko kojih se informacije prenose umnogome drugačije.

U antička vremena je bilo neophodno dizajnirati građevine sa posebnim akustičkim sposobnostima, radi efektivnog komuniciranja govornika sa publikom. Oratori antičkih vremena su mnogo više pažnje fokusirali na to da njihov govor bude dovoljno glasan, kako bi svi prisutni mogli da ih čuju.

A onda je jedan izum izazvao revoluciju u govorništvu - Mikrofon.

Kako je tehnologija mikrofona evoluirala, govori su postali intimniji. Pojačavanje zvuka je omogućilo da se u govoru čuje širok raspon tonaliteta i efektivno prenese mnogo više emocija. Govori su postali mnogo moćniji, jer je snimanje zvuka omogućilo njihovu reprodukciju u izvornom obliku.

Da li možete da zamislite svet u kojem je čuveni govor Martina Lutera Kinga imalo prilike da čuje samo par hiljada ljudi okupljenih ispred Linkolnovog memorijala u Vašingtonu? Par hiljada ljudi nije mali broj, ali ni u kom smislu ne oslikava koliko je ljudi zapravo čulo ovaj govor.

Televizija je bila naredna revolucija govorništva, koja je ljudima omogućila ne samo da čuju već i da vide čitav spektar komunikacije koje glas ne može da prenese - vizuelni aspekt neverbalne komunikacije.

Kamere su omogućile prikaz kakav do tada nije bio moguć. Budući da kamere mogu da zumiraju lice govornika, time se stvara intimni osećaj gledalaca sa govornikom, a svaka blaga reakcija na licu je vidljiva i podložna interpretaciji.

Mikrofon i televizija su definitivno imali najveći uticaj na prezentacione događaje, ali ove moderne tehnologije danas menjaju način na koji doživljavamo ove manifestacije.

Nove aplikacije za prezentovanje

Ako ste se bavili govorništvom 2000-ih, niste imali mnogo izbora kada su aplikacije za prezentovanje u pitanju. Majkrosoft je vladao tržištem sa svojim programom „Powerpoint”, ali je danas situacija drugačija.

Aplikacije kao što su Keynote i Prezi su promenile način na koji se vizuelna pomagala koriste tokom prezentacija. 

Istraživanja su pokazala da korišćenje ovih aplikacija povećava pažnju i efektivnost prezentacija u odnosu na korišćenje Powerpoint-a. Prezentacije su postale mnogo vizuelnije, zato je organizacija seminara i korporativnih događaja usmerena da posetioci mogu jasno da vide platno iz svih uglova sale.

Do sada neviđeni oblici oglašavanja

Događaji kao što su sajmovi su jedan od načina promocije proizvoda i usluga. Učesnici se trude da privuku posetioce što zanimljivijom ponudom na štandovima, a danas im u tu svrhu od pomoći mogu biti i moderne tehnologije.

Beacon tehnologija

Beacon tehnologija omogućava da komunicirate sa posetiocima u blizini, bez ometanja njihovog trenutnog kretanja i namere. Beacon je uređaj koji pomoću radio talasa komunicira sa pametnim telefonima.

Omogućava slanje visoko kontekstualnih poruka, jer prepoznaje tačnu lokaciju posetioca, pa tako možete poslati poruku: „Posetite štand kompanije Dacia - drugi levo na ulazu u Halu 1 i pogledajte koji se Dacia delovi nalaze na popustu”.

Ova tehnologija može biti od velike koristi i organizatorima događaja, a uglavnom se koristi u maloprodajnim objektima.

Vazduhoplovi lakši od vazduha

Tradicionalni oblici oglašavanja gube na efektivnosti jer su ljudi naviknuti na ustaljene formate oglašavanja i nesvesno ih potiskuju iz vidnog polja. Selektivna percepija se može prevazići korišćenjem neiskorišćenog prostora za oglašavanje - vazduha!

Letelice lakše od vazduha, kao što su RC blimpovi, predstavljaju efektivan način privlačenja pažnje posetioca. Stvar koja se kreće u inače praznom prostoru će sigurno primamiti više pogleda nego reklama u moru ostalih.

Blimp se može brendirati obeležjima kompanije ili oglasnom porukom, a naročito su efektivni na velikim prostorima i događajima gde se okuplja veća grupa ljudi.

Social wall / twitter wall

Povezivanje događaja sa korisnicima na društvenim mrežama ima ogroman potencijal kada se izvede pravilno. Social wall vam omogućava da proširite doseg svoje poruke, uključite posetioce koji su zatvoreni za tradicionalne kanale oglašavanja i tako dosegnete ljude i koji nisu prisutni.

Prenos događaja u celom svetu

Nakon mikrofona i televizije, internet je sledeći izum koji je doneo revoluciju u održavanju događaja. Internet omogućava mnogo veći doseg poruke sa događaja, kao i efektivnije korišćenje sadržaja sa istog.

Događaji se mogu prenositi uživo, širom sveta, a čak se prenos preko interneta može naplaćivati i predstavlja dodatan izvor prihoda.

Ljudi koji inače nisu u mogućnosti da prisustvuju događaju, mogu pogledati snimak u vreme koje im najviše odgovara i doživeti makar delić atmosfere kada je reč o većem događaju poput Sajma automobila.

Organizatori mogu iskoristiti sadržaj sa događaja mnogo efektivnije, jer mogu generisati sadržaj u formi video prikaza, članaka ili audio snimaka. Zabeleženi događaji predstavljaju reklamu za naredni događaj i daju prikaz onoga što posetioci mogu da očekuju.

Tehnologija pruža veliki potencijal za unapređenje korporacijskih i prezentacionih događaja, ali uvek utvrdite koji je cilj upotrebe tehnologije kako biste ostvarili maksimalne efekte.

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti