Otvoren ISH u Frankfurtu

Komentari: 0
Fotografija od: Industrija

U ponedeljak 11.03. otvoren je ISH sajam u Frankfurtu koji se održava svake druge godine i ima tradiciju više od 50 godina.

Ovaj sajam okuplja uvek preko 2.400 kompanija među kojima su i svi svetski lideri iz oblasti grejanja, klimatizacije, tehnologije voda i energije. Sajam se održava u periodu od 11. do 15. marta.

Ove godine na vodećem međunarodnom sajmu okupilo se 2.532 izlagača (2017. godine – 2.485) iz 57 zemalja koji će pokazati svoje inovacije i najnovije svetske trendove.

Prostor sajma je povećan za 5 posto i sada se prostire na 275.000 kvadratnih metara za razliku od 2017. kada je bio na 261.300 m2.

Ove godine ISH su otvorili nemački državni sekretar Federalnog ministarstva za ekonomska pitanja i energetiku, Tomas Barej, Ministar ekonomije, energetike, transporta i stanovanja Tarek Al-Vazir, gradski odbornik u Frankfurtu Markus Frank, generalni konzul Francuske Paskal Trimbah i Volfgang Marzin predsednik i glavni izvršni direktor frankfurtskog sajma.

Marzin je naglasio sveobuhvatni značaj ISH za centralna ekonomska i ekološka pitanja. "ISH je pokretač inovacija za čitave sektore ekonomije. Koristeći pionirsku tehnologiju gradnje, odgovara na urgentna pitanja našeg vremena - održivost, ali i efikasnost i praktičnost. Industrija se suočava sa mnogim izazovima. Oni uključuju digitalizaciju, potragu za kvalifikovanom radnom snagom i suočavanje sa klimatskim promenama. Ako želimo da nastavimo sa ostvarivanjem ciljeva koje smo definisali, neophodna je intenzivna razmena informacija između različitih trgovinskih sektora. Ovde ISH ima ključnu ulogu “, rekao je Volfgang Marzin.

ISH je poslednji put, 2017. godine posetilo 198.810 poslovnih posetilaca, i na taj način je ovaj sajam postao vodeći za HVAC sektor. Skoro 40 procenata posetilaca je bilo iz inostranstva, a regioni odakle se broj posetilaca stalno povećava su Azija i Istočna Evropa.

Ovo je sajam gde izlagači lansiraju svoje proizvode na tržište, dizajneri postavljaju nove svetske trendove, donose se važne tržišne odluke i sklapaju poslovi, a dodatno se posetiocima pruža spektar praktičnih i teorijskih predavanja i znanja.

Volfgang Marzin je rekao da je bilo očigledno izabrati Francusku kao partnersku zemlju. Ova odluka je rezultat ne samo povećanog broja francuskih izlagača i posetilaca, vec i ciljeva koje je Francuska postavila vezano za klimatske promene.

Jedna od tema ISH je digitalizacija. Digitalna promena podstiče saradnju i razmenu informacija između različitih oblasti. Taj proces dovodi do značajnog tržišnog potencijala.

Redakcija časopisa Industrija vam donosi priču sa lica mesta, zahvljujući dugogodišnjoj saradnji sa kompanijom Zodax. Pored izveštaja koji vas očekuje u aprilskom izdanju časopisa, pokušaćemo da obiđemo što više štandova i kompanija iz Srbije i regiona i da vam donesemo i njihove priče, iskustva i impresije.

Za posetu sajmu, kao i uvek, možete kontaktirati firmu Zodax d.o.o. putem sajta www.messefrankfurt.rs i tako na lak i jednostavan način posetiti ovu, ali i druge manifestacije u Frankfurtu.

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti