Olimpijski tim Srbije na Rakuten Viberu: pridružite nam se na putu do medalja na Olimpijskim igrama u Parizu!

Komentari: 0

Olimpijski komitet Srbije ponosno najavljuje još više ekskluzivnog sadržaja uoči i tokom takmičenja na Olimpijskim igrama u Parizu na svom zvaničnom Viber kanalu - Olimpijski tim Srbije!

Ovaj uzbudljiv kanal je omiljen među posvećenim ljubiteljima sporta već godinama, redovno predstavljajući najnovije vesti i informacije o uspesima članova Olimpijskog tima Srbije u grupnim i pojedninačnim sportovima i aktivnostima OKS.

U danima pred početak igara vas ovim podsećamo da ćete kroz ovaj kanal imati ekskluzivan pristup fotografijama i video-klipovima izuzetnih sportskih asova koji će ponosno predstavljati Srbiju od 26. jula na OI u Parizu.

Budite povezani kako biste momentalno primali najnovije rezultate i ekskluzivne vesti direktno iz Pariza i ispratili uzbuđenja i trijumfe članova Tima Srbije na najvećoj sportskoj smotri na svetu.

Obogatite vaše prepiske uz Viber stikere Olimpijskog tima Srbije i time dodajte zabavan i interaktivan element vašem iskustvu druženja putem Vibera.

“U poslednjim danima priprema pred Olimpijske igre u Parizu 2024. želja nam je da naše pratioce i publiku približimo takmičenju više nego ikada pre.

Putem našeg Viber kanala ćemo im posebno prikazati zbivanja iza scene na sportskim borilištima, naporan rad, strast i posvećenost naših sportistkinja i sportista.

Zajedno sa njima ćemo na ovaj način podeliti svaki momenat izazova i trijumfa, čineći ovo olimpijsko iskustvo istinski nezaboravnim!” izjavio je Božidar Maljković, predsednik Olimpijskog komiteta Srbije.

Ne propustite ovu jedinstvenu zabavu! Postanite član Viber kanala Olimpijskog tima Srbije i budite na vezi sa našim šampionima dok se budu borili za čast i medalje na najvećoj globalnoj sportskoj smotri, podelite vaše komentare i pošaljite im svoju podršku.

Pridružite nam se i podelite sa nama momente olimpijske slave!

Da biste besplatno preuzeli zvanični paket stikera Olimpijskog tima Srbije – kliknite OVDE

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti