Novi elementi verifikacije identiteta na LinkedIn-u

Komentari: 0
Fotografija od: Pixabay

Uz sve veću dostupnost društvenih mreža posledično dolazi i do stvaranja lažnih profila između kojih onda postaje teško pronaći onog "pravog".

LinkedIn novim načinima provere identiteta želi osigurati da se njegovi korisnici što lakše povežu bez straha od poezivanja s lažnim ili zlonamernim profilima.

U prvom redu, provera identiteta moguća je kroz saradnju LinkedIna i platforme CLEAR.

LinkedIn članovi iz SAD-a će putem ove platforme moći potvrditi svoj identitet.

Provera i potvrda radnog mesta vršit će se pomoću e-mail adrese kompanije.

Time će se zaposlenima određenih kompanija omogućiti da potvrde kako rade za konkretnu tvrtku.

Trentuno je ova opcija moguća za preko 4000 kompanija i organizija, a LinkedIn će taj popis s vremenom dopunjavati.

Treća vrsta potvrde tiče se kompanija koje koriste Microsoft Entra, liniju proizvoda za upravljanje digitalnim identitetom u hibridnom i okruženju u oblaku.

Ova mogućnost trenutno pokriva oko dva miliona članova i tek desetak kompanija

Iako svi članovi LinkedIna na globalnoj razini neće odmah imati pristup ovim opcijama provere, s vremenom će se dostupnost proširiti.

Izvor: SEEbiz

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti