Nelt i Polimark udružuju snage za dalji rast na tržištu

Komentari: 0

Nelt, jedan od najuspešnijih regionalnih poslovnih sistema na polju logistike i distribucije, započinje novo partnerstvo sa kompanijom Polimark, šireći svoj distributivni portfolio u Srbiji.

Saradnja otpočinje sa velikim optimizmom, a očekuje se da će prva godina partnerstva doneti prihod od 34 miliona evra i otvoriti preko 60 novih radnih mesta.

"Uz tradiciju, vrednosti i viziju za budućnost koju delimo sa Polimarkom, verujemo da je zajednički uspeh osiguran.

Siguran sam u to da ćemo kvalitetnim radom na terenu i ostvarenim rezultatima u celosti opravdati poverenje Polimarka, kao i naših kupaca na tržištu Srbije.

Nelt Grupa ima dugogodišnje iskustvo u distribuciji i veoma jaku mrežu što su ključni faktori za početak uspešnog partnerstva sa Polimarkom.

Takođe, istakao bih da su obe kompanije fokusirane na inovacije i kvalitet proizvoda, tako da ćemo zajedničkim snagama pružiti tržištu još širi i bolji asortiman, raspoloživ u još više regiona i trgovina u Srbiji,” izjavio je Robert Jenovai, izvršni direktor Nelt Grupe za tržište Srbije.

Polimark je osnovan 1989. godine a proizvodnja prvog brenda započeta je 1992.

Već više od trideset godina uspešno posluje kao najveći proizvođač kondimenata u regionu.

Fokus kompanije oduvek je bio na kvalitetu proizvoda, što im je omogućilo lidersku poziciju na tržištu.

"Naš fokus će nadalje biti na kvalitetu, proizvodnji, brendovima i izvozu, a na distributeru je da svojim uslugama učini naš portfolio još dostupnijim.

Siguran sam da smo napravili dobar potez jer nam partnerstvo sa Neltom garantuje iskorak u distribuciji i tržišnom učešću.

Ovo partnerstvo predstavlja važan korak za obe kompanije, otvarajući nove mogućnosti za rast i širenje na tržištu Srbije, na zadovoljstvo svih naših potrošača,“ izjavio je Vojin Starčević, vlasnik Polimarka.

Pored poznatih brendova kečapa, majoneza i senfa, Polimark danas proizvodi široku paletu proizvoda kao što su stoni i namazni margarini, kuvani i konzervirani paradajz, različiti sosevi i dresinzi, univerzalni začini, krem za kuvanje i šlag krem.

Dnevni kapaciteti proizvodnje Polimarka su porasli sa početnih 120 kg na impresivnih 140 tona, pri čemu preko 50% proizvoda namenjuju tržištima van Srbije.

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti