Najbolje društvene mreže za sektor maloprodaje u 2025. godini

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Novo istraživanje kompanije GoDaddy pokazalo je da potrošači često kupuju na društvenim medijima, ali možda ne i na platformama koje biste očekivali.

Većina anketiranih kupuje na platformama društvenih medija barem jednom nedeljno, a otkrivene su i vrhunske platforme.

- Potrošači aktivno kupuju na društvenim platformama na načine koji mogu iznenaditi vlasnike malih preduzeća - kaže Ejmi Dženet (Amy Jennette), stručnjak za GoDaddy Trends, prenosi retailsee.com

Postoje generacijske razlike u tome gde ljudi kupuju

Milenijalci će pre kupovati na Fejsbuku nego bilo koja druga generacija, pri čemu se čini da su Gen X i Bumeri zainteresovani za platformu kao i Gen Z.

Na pitanje da li su kupovali sa Fejsbuka u poslednja tri meseca:

Gen Z - 31% je reklo da;

Milenijalci - 52% je reklo da;

Gen X i Bumeri - 35% je reklo da.

Gen Z će najradije kupovati na TikTok-u.

Na pitanje da li su kupili nešto sa TikToka u poslednja tri meseca:

Gen Z - 52% je reklo da;

Milenijalci - 37% je reklo da;

Gen X i Bumeri - 12% je reklo da.

Instagram je bila druga najkorišćenija platforma generacije Z i milenijalaca za kupovinu na društvenoj platformi u poslednja tri meseca:

Gen Z - 44% je kupilo;

Milenijalci - 39% je kupilo;

Gen X i Bumeri - 12% je kupilo.

Mlađi potrošači kupuju često i impulsivno

Samo 1 od 10 Gen Z (9%) i milenijalaca (12%) kažu da su njihove kupovine na društvenim mrežama planirane unapred.

Više od polovine generacije Z (62%) i milenijalaca (56%) kupuje na platformama društvenih medija najmanje jednom mesečno, dok 1 od 5 (21%) Gen Z i milenijalci obavljaju nekoliko kupovina nedeljno na platformama društvenih medija.

Gen Z i milenijalci troše na sličan način

Većina generacija Z (80%) i milenijalaca (79%) je kupovala na društvenim mrežama, u poređenju sa samo polovinom generacije X i Bumera (51%)

Među onima koji su kupovali na društvenim mrežama, prve tri kategorije bile su moda i odeća (37%), hrana (22%) i elektronika (10%)

Gen Z (44%) i milenijalci (38%) rekli su da neće potrošiti više od 50 USD na artikle kupljene preko društvenih medija.

Zabrinutost u pogledu zakonitosti i isporuke mogu zaustaviti kupovinu

Neizvesnost u pogledu legitimnosti preduzeća je primarna prepreka kupovini artikala sa društvenih medija, koju navodi skoro polovina (47%) potrošača svih generacija.

Problemi sa isporukom bili su veliki razlog za zabrinutost za skoro polovinu generacije Z (46%) i milenijalce (47%), navodeći da bi ih visoki troškovi isporuke ili dugo čekanje odvratili od kupovine.

- Preduzeća koja imaju zgodne postove za kupovinu direktno na društvenoj platformi biće korak ispred konkurencije. Preduzetnicima je potrebno više od društvenog profila, inače ostavljaju novac na stolu - rekla je Ejmi Dženet.

Zaključak

Kada se razmatraju društvene platforme koje bi preduzeća trebalo da daju prioritet, većina milenijalaca (67%) smatra da mala preduzeća treba da zadrže prisustvo na Fejsbuku u poređenju sa drugim generacijama, što je u skladu sa njihovim navikama u kupovini. Takođe, 61% potrošača generacije Z očekuje da preduzeća budu na Instagramu.

Preduzeća koja prodaju preko interneta treba da vode računa o društvenim platformama na kojima njihova ciljna publika kupuje i da ažuriraju profile svojih preduzeća na društvenim mrežama kako bi potrošačima pružila zgodno iskustvo kupovine.

Izvor: eKapija

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti