#LikeABosch: Bosch pokreće globalnu IoT kampanju

Komentari: 0
Fotografija od: Bosch - #LikeABosch

Pozicioniranje kompanije kao globalnog IoT lidera u oblasti interneta stvari

 Bosch ističe svoje mogućnosti u IoT oblasti uz hip-hop i humor

 Kampanja je pokrenuta 7. januara na sajmu elektronike CES 2019 u Las Vegasu

 Rukovodilac sektora za brend menadžment, Boris Dolkhani: „Kada je u pitanju internet stvari, svi putevi vode u Bosch”

„Like a Bosch” je slogan nove globalne kampanje dobavljača tehnologije i usluga predstavljene na najvećem sajmu potrošačke elektronike, CES u Las Vegasu 7. januara 2019. Cilj kampanje je da prenese poruku da kompanija Bosch predstavlja vodećeg dobavljača umreženih proizvoda i rešenja.

Osnovu kampanje predstavlja hip-hop video-klip u kome je protagonista napredni korisnik interneta stvari. Bosch ulazi na novu teritoriju sa kampanjom „Like a Bosch”; potpuno različit pristup i prizvuk obeležavaju novine u kompaniji osnovanoj 1886. godine.

Ovaj potez na najbolji način koristi mnoštvo video-materijala i mema „like a boss” koji su postali viralni na internetu i privukli desetine miliona klikova. U tim video-klipovima prikazuju se obični ljudi koji izvode bizarne akrobacije, impresivne atletske pokrete ili se spretno izbavljaju iz neprilika.

Korporativna kampanja „Like a Bosch” menja nekoliko slova kako bi osvežila i dodatno unapredila ovaj internet fenomen. Mladić u video-klipu kompanije Bosch uvek sve drži u malom prstu, zahvaljujući umreženim rešenjima kompanije Bosch.

Pomoću pametnog telefona u ruci, on upravlja svojim automobilom, kosilicom ili aparatom za kafu, sa puno samopouzdanja i na kul, pametan način – on upravlja stvarima „like a Bosch”.

Iniciranje viralnog pokreta u oblasti interneta stvari (IoT)

„Iskoristili smo globalnu internet senzaciju i obradili je uz humor”, kaže Boris Dolkhani, rukovodilac sektora za brend menadžment u kompaniji Bosch. „Kada je u pitanju internet stvari, svi putevi vode u Bosch. To je jasna poruka kampanje”. Cilj kompanije je da inicira viralni pokret u oblasti interneta stvari, šireći tu poruku svim relevantnim kanalima za komunikaciju kako bi doprla do široke publike.

Bosch računa na svojih oko 400.000 saradnika da lajkuju i dele te video-klipove. Dodatni klipovi u kojima su prikazani proizvodi za dva domena koji se odnose na internet stvari, mobilnost i umrežen život, uslediće kasnije tokom godine.

Kampanju koja će biti predstavljena kroz digitalne kanale i kanale društvenih medija, kreirala je reklamna agencija sa sedištem u Nemačkoj, hamburška Jung von Matt.

Kompanija u pokretu

Kompanija Bosch nastavlja da unapređuje svoju poziciju vodeće IoT kompanije u oblasti interneta stvari i u 2017. godini je prodala 38 miliona proizvoda koji se koriste na mreži. Danas se 20 odsto od oko 27.000 Bosch programera softvera bavi isključivo internetom stvari.

Bosch očekuje da globalno tržište interneta stvari raste 35 odsto godišnje i dostigne godišnji promet od 250 milijardi američkih dolara do 2020. godine. Takva očekivanja su navela kompaniju da postavi ambiciozne ciljeve, i ona sada želi da omogući da svi njeni elektronski uređaji budu povezani na internet do tada.

Osim toga, za svaki uređaj će biti ponuđene usluge koje se zasnivaju na podacima, a očekuje se da u toj oblasti glavnu ulogu odigra veštačka inteligencija.

Dodatne informacije o kampanji „Like a Bosch”: iot.bosch.com

 

Bosch je kao vodeći snabdevač tehnologijom i uslugama u svetu prisutan u Srbiji od 1991. godine. U 2006. godini, kompanija je osnovana kao regionalno preduzeće koje ima 100% vlasništva. U 2016. godini kompanija Robert Bosch d.o.o. je zaposlila oko 1.000 saradnika. Bosch Srbija je u 2016. godini generisao ukupnu neto prodaju od 20,7 milijardi RSD (168,2 miliona evra), uključujući interne isporuke povezanim kompanijama. U istoj godini prodaja trećim licima na tržištu u Srbiji iznosila je 4,7 milijardi dinara (38,4 miliona evra).

Danas je kompanija Bosch aktivna kroz tri poslovna sektora u zemlji: Mobility Solutions, Consumer Goods i Energy and Building Technology. Godine 2012. položen je kamen temeljac za fabriku u Pećincima, a proizvodnja sistema brisača počela je 2013. godine.
Grupa Bosch je vodeći dobavljač tehnologija i usluga. Zapošljava oko 400.500 saradnika širom sveta (od 31. decembra 2017. godine). Kompanija je ostvarila promet od 78 milijardi evra u 2017. godini. Delatnost kompanije podeljena je u četiri poslovna sektora: Mobility Solutions, Industrial Technology, Consumer Goods, i Energy and Building Technology.

Bosch kao jedna od vodećih kompanija za Internet stvari nudi inovativna rešenja za pametne domove, pametne gradove, povezanu mobilnost i povezanu industriju. Bosch primenjuje svoju stručnost u tehnologiji senzora, softveru i uslugama, kao i sopstvenom oblaku za internet stvari da bi svojim korisnicima iz jednog izvora pružao povezana rešenja iz više domena.

Strateški cilj Bosch Grupe je da otkriva tehnologije za povezan život i da poboljšava kvalitet života inovativnim i inspirativnim proizvodima i uslugama. Ukratko, Bosch stvara tehnologiju koja je "Tehnologija za život". Bosch Grupa se sastoji od firme Robert Bosch GmbH i oko 450 filijala i regionalnih društava u oko 60 zemalja.

Ako tu ubrojimo i prodajne i servisne partnere, Bosch globalna mreža proizvodnje, inženjeringa i prodaje pokriva skoro sve zemlje na svetu. Osnova za budući rast kompanije je njena inovativnost. Bosch zapošljava otprilike 62.500 saradnika u sektoru za istraživanje i razvoj na više od 125 lokacija širom sveta.

Firmu je 1886. u Štutgartu osnovao Robert Bosch (1861-1942) kao „Radionicu za preciznu mehaniku i elektroniku". Zahvaljujući posebnoj strukturi vlasništva firme Robert Bosch GmbH, koja joj obezbeđuje preduzetničku slobodu, kompanija može da planira dugoročno i da investira u značajne projekte za budućnost.

Ukupno 92% udela u firmi Robert Bosch GmbH u vlasništvu je fondacije Robert Bosch Stiftung GmbH. Većinsko pravo glasa ima industrijsko povereničko društvo Robert Bosch Industrietreuhand KG koje izvršava sve preduzetničke funkcije. Ostatak poslovnog udela je u vlasništvu porodice Bosch i društva Robert Bosch GmbH.

Dodatne informacije dostupne su na internet stranicama www.bosch.com, www.iot.bosch.com

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti