Konferencija “ESG, a way of life and doing business“

Komentari: 0

Udruženje italijanskih industrijalaca - Konfindustrija Srbija u partnerstvu sa Privrednom komorom Srbije organizuje drugo izdanje konferencije pod nazivom “ESG, a way of life and doing business“, koja će biti održana u sredu 25. septembra 2024. godine, s početkom u 9.30, u Privrednoj komori Srbije, Resavska 13 – 15, Beograd.

U svetlu rastućih regulatornih zahteva i sve veće važnosti ESG principa, konferencija ima za cilj da pruži uvid u ključne aspekte održivosti, a u fokusu će biti teme:

Nova CS3D direktiva i njen uticaj na lance vrednosti i snabdevanja,

Analiza kako će kompanije iskoristiti ESG principe za unapređenje konkurentnosti i dugoročnu održivost,

Posledice implementacije Mehanizma za prekogranično prilagođavanje ugljenika (CBAM)

Istraživanje uticaja izmene radnog okruženja i ekstremnih vremenskih događaja na održivost aktuelnih poslovnih modela i strategija kompanija.

Kroz četiri panela, učesnici će imati priliku da razmene najbolje prakse diskutujući o izazovima, prilikama i usklađivanju sa međunarodnim standardima. Ovaj događaj predstavlja jedinstvenu priliku za prepoznavanje mogućnosti koje primena ESG principa nudi, pomažući kompanijama da postanu konkurentnije na globalnom tržištu i doprinesu dugoročnoj održivosti.

Konferencija će okupiti predstavnike Vlade Republike Srbije, državnih institucija, međunarodnih organizacija poput Evropske Banke za rekonstrukciju i razvoj (EBRD), Evropske investicione banke EIB, UNDP-a, konsultantskih kuća i rukovodioce kompanija koje uspešno primenjuju ESG kriterijume, kao što su: Tetra Pak, Atlantic Grupa, Unicredit bank, Banca Intesa, Generali osiguranje, Raiffeisen banka, Elixir Group, Ball Corporation i Telekom Srbija.

Organizaciju konferencije podržali su EIT Manufacturing, Generali Srbija, Unicredit banka, kao i pokrovitelji projetka ESG lab Konfindustrije Srbija (Banca Intesa, Deloitte, Istrabenz Plini, Bureau Veritas, Business Intelligence Institute i AK Sekulović).

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti