Kineski proizvođači automobila godinama ispred nemačke konkurencije

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Kina je 10 godina ispred Nemačke kada su u pitanju autonomna vožnja i automobili sa glasovnom kontrolom.

Reputacija kineskih brendova automobila u Evropi se takođe menja, smatra Dudenhofer.

„Ako imaju inovacije, imaju dobar kvalitet, imaju stvari koje drugi nemaju, onda će ljudi to kupiti“, rekao je on.

Kako su kineski brendovi stigli na evropsko tržište, Evropska komisija je ranije ovog meseca pokrenula istragu o kineskim subvencijama za e-automobile, zabrinuta zbog konkurentskih prednosti kineskih proizvođača koje bi mogle narušiti tržište.

Dudenhofer je istragu komisije nazvao "najgorom stvari koju možete da uradite", rekavši da bi bilo kakva reakcija Kine, poput novih uvoznih carina, ozbiljno naštetila nemačkoj automobilskoj industriji.

U međuvremenu, na pitanje koji kineski brendovi će verovatno preživeti na evropskom tržištu, Dudenhofer je predvideo da će BID ostati.

Manji brendovi kao što su Kspeng, koji radi sa Folksvagenom, i Leapmotor, u kojem je Stellantis nedavno stekao udeo, već su formirali saveze, primetio je on.

Drugim brendovima kao što su Geeli i prvi kineski privatni proizvođač Grejt Vol motor biće potrebna ekonomija obima, rekao je on.

Dudenhofer je rekao da misli da je malo verovatno da će kineski brendovi e-automobila otvoriti proizvodne pogone u Nemačkoj, rekavši da će verovatno izabrati druge evropske zemlje.

U Nemačkoj su troškovi energije visoki u poređenju sa Poljskom, Mađarskom i Španijom, rekao je on.

Izvor: SEEbiz

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti