Kako je Poslovni inboks promenio iskustvo korišćenja Vibera

Komentari: 0

Rakuten Viber je u januaru ove godine predstavio svoj Poslovni inboks (ili “Poslovno sanduče”), uređeni odeljak posvećen isključivo komunikaciji korisnika sa verifikovanim brendovima i kompanijama koji se nalazi na vrhu ekrana sa ličnim prepiskama.

Ovo rešenje donelo je brojne pogodnosti i unapređeno iskustvo pri njegovom korišćenju, u kojem se poslovne prepiske lako lociraju, ne mešaju sa privatnim i ne ometaju tok razgovora.

Kroz anketu koja je prethodila lansiranju Poslovnog inboksa, Viber je nastojao da razume odnos njegovih korisnika prema poslovnoj komunikaciji na platformi.

Rezultati su pokazali da 50% korisnika u Srbiji prima poruke od brendova ili kompanija na dnevnoj osnovi, a da ih 68% njih pročita ili odmah ili u prvih 24 sata od prijema.

Interesantno je da su tokom prošle godine Viberovi korisnici primili 73% više transakcionih poruka, poput informacija o plaćanjima, potvrde porudžbina i podsetnika za sastanke, nego što je to bio slučaj u 2021.

Broj konverzacijskih poruka u aktivnim razgovorima sa kompanijama - u kojima su korisnici postavljali pitanja, primali preporuke za proizvode i podršku posle prodaje i delili svoje utiske – uvećao se za 17%.

Takođe je primećen i porast od 11% u razmeni promotivnih poslovnih poruka – poput posebnih ponuda, popusta i vaučera za povoljniju kupovinu.

Da iskustvo korišćenja Poslovnog inboksa pogoduje korisnicima potvrdilo je 69% učesnika prve ankete u centralnoj i istočnoj Evropi – dok je više od 55% poželelo da upravo tu prima poruke.

Dva meseca posle njegovog predstavljanja, pozitivan odnos korisnika potvrđuje da su se veoma brzo i lako navikli na prednosti koje Poslovni inboks pruža – a naročito što doprinosi boljoj organizovanosti korespondencije i štedi vreme.

Poslovni inboks omogućava brendovima i kompanijama da efikasnije komuniciraju sa korisnicima Vibera.

Najnoviji podaci pokazuju da je procenat pregledanih poslovnih poruka od predstavljanja funkcije do danas u stalnom porastu.

Prosečni procenat CTR (“Click-Through Rate” ili Registra potpunog pregleda) promotivnih poruka je za preko 6% veći u periodu od sredine februara do sredine marta prošle godine.

Ovaj trend ukazuje na to da korisnički izbor ide u smeru toga da imaju više kontrole i prilagođavaju iskustvo sopstvene poslovne komunikacije unutar aplikacije.

Što se Srbije tiče, važno je istaći da je procenat CTR za promotivne poruke porastao za 10% u odnosu na period februar-mart 2022.

"Kao aplikacija za svakodnevnu upotrebu sa širokim korisničkim opsegom, Viber se upotrebljava ne samo za privatnu komunikaciju već i kao važan marketinški kanal za poslovne korisnike.

Kroz više rešenja za plasman reklamnog i informativnog sadržaja omogućavamo ostvarenje ličnih veza između brendova, kompanija i naših korisnika.

Cilj nam je da učinimo sve kako bi se korisničko iskustvo u ovom domenu stalno unapređivalo, kao i da optimizujemo rezultate brendova i kompanija kroz uvođenje posebno prilagođenih funkcionalnosti i inovativnih rešenja u okruženju u kome je važnost pojma privatnosti primarna”, naglasila je Daniela Ivanova, direktorka za razvoj za tržišta Evrope kompanije Rakuten Viber.

U cilju ostvarenja svoje strategije prerastanja u super-aplikaciju, brojne dodatne mogućnosti su dostupne na Viberu kojima se zaokružuje ekosistem usluga priređenih kako bi se podmirile svakodnevne potrebe korisnika – od upravljanja dostave poručene robe, provere vremenske prognoze – pa sve do uživanja u zabavnim sadržajima, korišćenja rešenja iz domena finansijskih tehnologija i elektronske kupovine.

Poslovni inboks upotpunjuje dijapazon Viberove ponude usluga koje pružaju dodatnu vrednost korisnicima i pruža dodatni nivo efikasnosti i pogodnosti uvođenjem nove generacije komunikacije i odnosa između brendova, kompanija i korisnika. 

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti