Kako će virtuelna realnost promeniti odnos sa potrošačima

Kreativni tim kompanije Ketchum istraživao je bezgranične mogućnosti virtuelne realnosti (VR) i pokušao da da odgovore na pitanja poput - kakav je zaista pogled sa Ajfelovog tornja, koje su najnovije modne kolekcije ili kako izgleda hotelska soba u kojoj planirate da odsednete.
Baš kao što je mobilna tehnologija preoblikovala način na koji se ostvaruje kontakt sa potrošačima, to isto će učiniti i virtuelna realnost.
- U svetu komunikacija nalazimo se u prelomnom trenutku kada su u pitanju inovacije u promociji brenda. Zahvaljujući tehnologiji virtuelne realnosti, nećemo samo proizvoditi inovativni sadržaj već ćemo oblikovati kompletna iskustva potrošača. Virtuelna realnost neće samo promeniti način na koji gradimo odnos sa potrošačima, već i suštinu toga kako osmišljavamo kreativne i kvalitetne sadržaje - istakla je Vera Perović, Client Service direktorka agencije Olaf&McAteer, Ketchumovog partnera u Srbiji.
Kreativni tim Ketchuma smatra da bi virtuelna realnost, kada je u pitanju turizam, mogla da vam omogući da vidite mesta širom sveta koja vas zanimaju, kao i tačan raspored prostorija vaše hotelske sobe pre nego što je rezervišete. Virtuelne modne piste postaće spektakularni događaji za ljubitelje mode, a promena navika kada su u pitanju zdravlje i ishrana neprestani je izazov. Zahvaljujući virtuelnoj realnosti u budućnosti će biti lakše napraviti pametniji izbor namirnica.
'Asistenti' virtuelne realnosti promeniće način na koji potrošači ostvaruju interakciju sa brendovima na društvenim mrežama, poput Facebooka, a Ketchum predviđa i da će svetovi virtuelne stvarnosti neizbežno biti mešavina PESO komunikacije (plaćeni – zarađeni – podeljeni – posedovani mediji).
Izvor: eKapija