Google uvodi verifikacionu značku na rezultatima pretraga

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Google je počeo s testiranjem nove funkcije verifikacije kako bi korisnici pretragom dobili što relevantnije i tačnije izvore informacija.

Nova funkcija verifikacije koja nam je već poznata sa Facebooka, Twittera ili Instagrama, uskoro bi trebalo da bude dostupna svim korisnicima i prilikom pretraživanja Google-a.

Na taj način korisnici će izbeći lažne izvore informacija i klikove, a već su pojedini korisnici u beta programu počeli da prijavljuju "plavu oznaku" pored pojmova na Google pretraživanju.

Ikonica označava da su kompanije poput Meta ili Apple, autentične, a ne neka kopija. Odnosno, da su informacije s tog izvora proverene.

Oznake se testiraju i sa kompanijama Microsoft, Meta, Epic Games, Apple, Amazon i HP, ali još nisu dostupne širem broju korisnika, prenosi Verge.

Kada se pređe mišem preko oznake, prikazuje se poruka koja objašnjava da "Googleovi signali sugerišu da je ovo poslovanje ono što tvrdi da jeste", a to se utvrđuje na osnovu verifikacije sajtova, podataka iz Merchant Centra i manuelnih provera.

Izvor: 021

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti