Google će proveravati sve oglašivače

Kompanija Google je u četvrtak najavila da će svi oglašivači na njenoj internetskoj platformi počevši od ovog leta morati proći postupak verifikacije pre nego što kupe oglasni prostor, kako bi taj deo svog poslovanja učinila transparentnijim.
Oglašivači će davati lične podatke i dokumente o kompaniji koji dokazuju ko su i u kojoj zemlji rade, najavio je Google.
Do sada je Google tražio proveru identiteta samo za političke oglašivače koji su na njegovoj platfromi objavljivali oglase u izbornim kampanjama.
Postupak verifikacije često se koristi kako bi se filtriralo sumnjive oglašivače, poput onih koji su tokom pandemije korona virusa prodavali lažne medicinske zaštitne maske.
Kompanija je najavila da će početi oglašivače verifikovati u fazama prvo u Sjedinjenim Državama, a potom nastaviti tu praksu širiti globalno, i da očekuje da će do završetka procesa trebati nekoliko godina.
Google je rekao da će korisnici moći videti informacije o oglašivačima čiji im se oglasi prikazuju počevši od ovog leta.
Izvor: SEEbiz