Gmail uveo novitet - plavu verifikacionu oznaku

Google je uveo novitet koji će korisnicima omogućiti da provere da li je strana koja im šalje email "proverena" ili se radi o prevarantu.
Kada stigne email od kompanije koja je verifikovala svoj identitet, korisnik će u svom inboxu videti plavu kvačicu pored njenog imena.
Ova kvačica je deo Googleove najnovije implementacije tehnologije Message Identification (BIMI).
Google je počeo da testira BIMI u Gmailu još 2020. godine, u početku je omogućio brendovima koji su uključeni u BIMI da dodaju autentifikacione logotipe u svoje emailove, ali je plava kvačica možda očigledniji pokazatelj da je pošiljalac legitiman.
Kada korisnik pređe mišem preko plave kvačice u Gmailu, videće pop-up s porukom "The sender of this email has verified that they own (domen s kog je poslat) and the logo in the profile image".
Pop-up uključuje i link koji usmerava korisnika na stranicu s više informacija.
"Snažna autentifikacija emaila pomaže korisnicima i email sigurnosnim sistemima da identifikuju i zaustave spam, a takođe omogućava pošiljaocima da iskoriste poverenje u svoj brend.
Ovo povećava poverenje u izvore emaila i daje primaocima imerzivno iskustvo kreirajući bolji email ekosistem za sve", saopšteno je.
Za razliku od Twittera, čini se da Google neće iskoristiti plave kvačice za ostvarenje većeg prihoda.
Izvor: 021