Električni trotinet Dualtron Ultra na brdsko-planinskom terenu

Komentari: 0
Fotografija od: Elektro Balkan

Svedoci smo uzavrellog diskursa u javnosti o upotrebi električnih trotineta. Najbitniji kamen spoticanja se svodi na to da li je njima primerenije mesto na trotoaru, ili na kolovozu, tj. šta na mestima gde nemamo biciklističkih staza i koje bi ograničenje brzine za njih trebalo da važi.

Ovo je zaista vruć krompir u rukama zakonodavaca jer je sam električni trotinet, a naročito oni snažniji modeli koji lako razvijaju brzinu preko 25km/h, jedan neobičan hibrid vozila koje u određenim situacijama ima smisla da se vozi po kolovozu a opet sa druge strane, slabiji modeli, koje npr. voze mlađa deca, na trotoaru.

U slučaju da se voze po kolovozu, takve primerke bi trebalo registrovati, a onda se tu pojavljuje i potencijalno osgiuranje od nezgode, tehnički pregled itd.

Ovom logikom bi došli do jedne paradoksalne situacije da za jedno, u konceptu, sjajno prevozno sredstvo koje svima treba da olakša kretanje gradom (čak i onima koji ga ne koriste jer za toliko imamo manje automobila na drumovima, manje parkiranih vozila, buku, zagađenje i sl.) budu potpuno demotivisani svi potencijalni vlasnici.

Ako bi se vozillo samo na trotoaru pak, brzinom do 6 ili 10 km/h opet nemamo pravo rešenje jer, osim što električni trotinet olakšava prevoz, on treba i da ga ubrza.

Brzinama do 10km/h nećemo mnogo postići i opet se vraćamo na početak priče. Ako uzmemo pokajaćemo se, ako ne uzmemo, čeka nas ista sudbina.

Međutim postoji jedna vrsta upotrebe snažnih električnih trotineta koja, po našem mišljenju nikada neće biti upitna, a to je njegovo korišćenje kao rekreativno/sportsko vozilo za kretanje u prirodi.

Testirali smo jedan takav model, Dualtron Ultra i uverili se da lako savladava brdske uspone i umereno relativno neravni teren, može daleko stići zbog velike autonomije a pri tom pruža obilje zabave za vozača.

Takođe, zahteva i određenu fizičku spremu onoga ko upravlja njime, naročito po zahtevnijem terenu, pa se s' toga zaista može ubrojati i u sportsko vozilo.

Pogledajte demonstraciju upotrebe DualTron Ultra modela na brdsko-planinskom terenu u emisiji na YouTube kanalu Elektro Balkan.

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti