Digitalni marketing dobija novi alat

Na srpskom tržištu uskoro će se pojaviti inovativna platforma za biznis analizu podataka sa društvenih mreža i e–commerce platformi.
- U IT svetu, naročito na društvenim mrežama, postoji velika količina podataka koje biznisi trenutno ne obrađuju na koristan način.
Naš softver će ovo promeniti i upodobiti informacije za poslovne korisnike Fejsbuka, Instagrama, Pinteresta, Twittera, MialChimp-a, Google Analytics itd – kaže Daša Runić, direktorka agencije The Social Formula, članice Naučno-tehnološkog parka Beograd.
Vlasnici firmi, kao i timovi koji se bave digitalnim (i drugim) marketingom, moći će da na pregledan i jednostavan način dođu do informacija koje su relevantne za online prisustvo i prodaju.
Uobičajeno je da menadžmenti kompanija od agencija dobijaju iscrpljujuće količine informacija na velikom broju pdf stranica. Informacije treba da se interpretiraju da bi se doneli određeni zaključci.
Međutim, ovakvi zaključci i na njima zasnovane odluke u svetu digital marketinga moraju se donositi brzo.
Ukoliko je, na primer, početak online kampanje planiran za sledeću nedelju, teško je na efikasan način analizirati sve pojedinosti pomenutih izveštaja sa svih društvenih mreža.
Situaciju dodatno otežava činjenjica da su često timovi koji analiziraju podatke mali, pa se gubi na efikasnosti.
Platforma na kojoj The Social Formula radi će upotrebom veštačke inteligencije olakšati proces analize podataka i izveštavanja.
Krajem godine očekuje se test beta verzije platforme na srpskom tržištu i biće predviđen probni period za kompanije.
Na globalno tržište platforma će stupiti 2021. godine.
Izvor: eKapija