Da li ste iskoristili sav potencijal digitalnog marketinga u 2024?

Komentari: 0
Fotografija od: pixabay.com

Kraj godine je vreme da podvučemo crtu, sumiramo aktivnosti i saberemo rezultate koje nam je (digitalni) marketing doneo. Kako su digitalni kanali veoma živo i promenljivo okruženje, nije uvek lako ispratiti i implementirati sve trendove.

Agencija Homepage podseća na neke od trendova i promena kako biste proverili da li ste iskoristili sav njihov potencijal.

Ukoliko i niste, razmislite o njihovoj implementaciji u planove za 2025.

TikTok - rast i oglašavanje

Tako je i 2024. godina na tržište Srbije donela dugo očekivano TikTok oglašavanje.

Veliku priliku mnogi su iskoristili za svoje (prodajne) kampanje i rezultati su odlični.

Ukoliko i dalje razmišljate da li oglašavanje na TikToku ima smisla za vaš biznis - odgovor je DA. Neka to bude jedna od poslovnih novogodišnjih rezolucija.

Instagram broadcast channel

- Kada kažemo digital u 2025, nekako se među prvim ključnim rečima izdvaja ZAJEDNICA. Iako već vrapci na grani znaju koliko je kreiranje i negovanje odnosa sa zajednicom koju okupljamo oko svog brenda važna, Instagram je odlučio da nam na još direktniji način pomogne u vezi sa tim.

Kreirajući opciju za Instagram broadcast channel, ova platforma omogućila je kreatorima sadržaja da imaju direktniji i neposredniji kontakt sa svojim pratiocima - piše Homepage i dodaje:

- Premda je ova opcija postala dostupna još prošle godine, pravu ekspanziju na našem tržištu doživela je 2024. – stoga nemojte propustiti da u 2025. godni iskoristite potencijal koji se krije u njoj.

Važno je da znate da kanale mogu kreirati isključivo kreatori, te slati poruke u vidu teksta, fotografija, video i glasovnih zapisa, anketa, a pratioci mogu reagovati na taj sadržaj i glasati u anketama u realnom vremenu.

Video - aksiom za 2025.

Kratki video formati, poput onih na TikToku, Instagram Reels-u i YouTube Shorts-u, i dalje su dominantan oblik sadržaja. Algoritmi na ovim platformama nastavili su da favorizuju kratak, dinamičan i informativan sadržaj, a brendovi ulažu u kreativu kako bi privukli i zadržali pažnju publike.

Stoga, ukoliko vertikalan video još uvek nije dominantan tip sadržaja na vašim digitalnim kanalima - neka to postane u 2025, bez razmišljanja.

Čet aplikacije

Korak dalje od Instagram kanala jeste prelazak na platforme za privatnu komunikaciju poput WhatsApp-a, Discord-a i Slack-a.

Brendovi su počeli da koriste ove platforme za izgradnju ekskluzivnih zajednica i direktan dijalog sa korisnicima, što je povećalo lojalnost kupaca.

Pandan tome na našem tržištu može biti Viber, budući da je ta aplikacija instalirana na 94% svih aktivnih brojeva mobilnih telefona u Srbiji i predstavlja veoma potentan kanal komunikacije sa ciljnim grupama.

Pored "puš" notifikacija za promociju posebnih ponuda, novosti i obaveštenja, na raspolaganju su i Viber Ads i Viber stikeri - koji pružaju priliku da iskoristite to što ih ljudi veoma često koriste radi optimizacije komunikacije i prenošenja emocije, te da se kroz atraktivne, brendirane stikere dodatno povežete sa ciljnom grupom i nenametljivo postanete deo njihove svakodnevice.

Autentičnost prodaje

Ljudi sve više zahtevaju autentičnost od brendova, što rezultira povećanom upotrebom UGC sadržaja (sadržaj kreiran od strane korisnika).

Sadržaj koji kreiraju korisnici (fotografije, video zapisi, recenzije ili čak kompletni postovi na društvenim mrežama) postaju sve popularniji jer direktno utiču na poverenje publike.

Prosto, ljudi više veruju preporukama drugih, običnih ljudi, nego marketinškim porukama i preporukama influensera.

Iako je UGC često spontan, nesavršen – upravo to ga čini autentičnim i prijemčivijim, realnijim od upeglanih, pažljivo kreiranih marketinških kampanja visoke produkcije - te se ciljna grupa lakše povezuje sa njim.

UGC takođe angažuje publiku - kroz takmičenja, izazove ili hešteg kampanje, brendovi podstiču korisnike da kreiraju sadržaj, što povećava angažovanost publike i vidljivost.

Izvor: eKapija

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti