Centralizovanje sistema upravljanja fakturama

Ministarstvo finansija raspisalo je javnu nabavku podrške za puštanje u produkciju i rad elektronskog centralizovanog sistema za upravljanje fakturama.
Podrška se traži za period od narednih godinu dana.
Potrebno je da ponuđač obezbedi tehničku podršku u vidu pismene ili usmene asistencije korisnicima koji pristupaju platformi putem API servisa radi povezivanja sistema korisnika (ERP, DMS i sl) sa Sistemom E-Faktura i Modulom E-otpremnica.
Ponuđač mora formirati minimum 5 mobilnih timova, a korisnici bi se putem portala prijavljivali za ovaj tip podrške. Timovi moraju biti osposobljeni za pružanje tehničke podrške, tj. za rešavanje konkretnih problema krajnjeg korisnika, uključujući i savetovanje iz domena integracije sa ERP-om korisnika.
Takođe se traži i da ponuđač obezbedi adekvatnu podršku Informacionim posrednicima, koji pristupaju platformi putem Servis bus platforme radi povezivanja sistema sa Sistemom E-Faktura, te da ovim korisnicima obezbedi tim stručnjaka koji će odgovarati na pitanja i realizovati njihove zahteve.
Potrebno je i da ponuđač obezbedi obuke za precizno informisanje korisnika o funkcionalnostima svake od sekcija, i to: Komandne table, Prodaje, Nabavki, Zbirne evidencije PDV-a, Pojedinačne evidencije PDV-a, Prikaza faktura nosioca javnih nabavki, Podešavanja, prikaz E-otpremnica i E-prijemnica i dr.
Obuke se mogu održavati uživo ili putem alata za onlajn komunikaciju.Ponuđač je u obavezi da korisnike informiše o načinima prijave na Sistem E-faktura i Modul E-otpremnica i pruži podršku prilikom korišćenja Portala za elektronski identitet građana.
On mora da obezbedi dokumentaciju u elektronskom obliku koja će krajnjem korisniku dati smernice i uputstvo za rad na sistemu.
Ponuđač je dužan da organizuje minimum 10 tehničkih radionica, na kojima će Npraktično predstaviti funkcionalnosti Sistema E-faktura, tj Modula za E-otpemnice.Obaveza ponuđača je da obezbedi dostupnost podrške u sledećim terminima: Tehnička podrška:
- Dostupnost Kontakt centra ponuđača radnim danima najmanje 12 (dvanaest) sati dnevno, u periodu ponedeljak - petak od 08:00 - 20:00, ne uključujući državne praznike; Korisnička podrška:
- Dostupnost Kontakt centra ponuđača radnim danima 9 (devet) sati dnevno, u periodu ponedeljak - petak od 08:00 - 17:00, ne uključujući državne praznike.
Ponuđač je dužan da na veb aplikaciji prikazuje statistiku dolaznih/odlaznih poziva i predmeta pristiglih u CRM, sa pripadajućim statusima - na dnevnom nivou.Vrednost posla procenjena je na 224 miliona dinara (oko 1,9 mil EUR).
Tender je otvoren do 25. marta.
Izvor: eKapija