cargo-partner proširuje svoj sveobuhvatni čarter program dodavanjem još jedne veze sa Sjedinjenim Američkim Državama

Pored brojnih čarter veza između Azije i Evrope, ovaj međunarodni logistički provajder je u svoju ponudu uvrstio i novu čarter uslugu između Beča i Čikaga.
S obzirom na napetu situaciju na tržištu, mnoge kompanije traže alternativna transportna rešenja kako bi očuvale svoje lance snabdevanja. cargo-partner na taj način odgovara na povećanu potražnju kupaca na ovoj ruti.
Avionski transport trenutno doživljava još jedan procvat – ne samo zbog ograničenja kapaciteta u ovom vidu transporta, već i zbog sve većeg prelaska sa pomorskog na avio transport.
Ovaj trend je pojačan nizom faktora, a zagušenja u lukama u Evropi, Americi i Aziji su takođe ubrzala ovaj razvoj.
Potražnja za pouzdanim rešenjima za avionski transport je u porastu, posebno u automobilskom, visokotehnološkom i maloprodajnom sektoru.
Kako bi pomogao kupcima da održe svoje lance snabdevanja, cargo-partner nudi sveobuhvatan čarter program.
Fotografija od: Esther Horvath
Redovna sedmična veza između Beča i Čikaga
Od kraja 2021. godine, cargo-partner nudi nedeljni čarter program od Beča do Međunarodnog aerodroma O'Hare u Čikagu, pošto kupci u poslednje vreme sve više traže avio rešenja na ovoj ruti.
Aerodrom Beč služi kao idealno čvorište za Centralnu i Istočnu Evropu, dok je Čikago strateška polazna tačka za distribuciju na Srednjem zapadu Sjedinjenih Država.
Pored toga, cargo-partner ima sopstvena skladišta na obe lokacije i tako može ponuditi fleksibilna rešenja sa isporukom od vrata do vrata.
Ova usluga je pogodna za generalne terete svih vrsta, a sa svojom razgranatom mrežom kompanija može ponuditi sveobuhvatne carinske i usluge isporuke do krajnje destinacije. „cargo-partner je prepoznao potražnju kupaca za transportima koji su veoma kritični u pogledu vremena isporuke, i obezbeđuje trenutnu dostupnost, kao i najbrže moguće vreme odgovora“, objašnjava izvršni direktor cargo-partner-a Stefan Krauter, objašnjavajući zašto je doneta odluka da se proširi uspešan čarter program.
Dodatne čarter veze između Azije i Evrope
cargo-partner već pruža redovne kargo čarter letove od Hong Konga do Budimpešte od proleća 2020. sa tri polaska nedeljno, kao i letove dva puta nedeljno od Budimpešte do Džengdžoua i nazad.
Pored toga, deo ovog programa su nedeljni letovi iz Frankfurta za Džengdžou i od Džengdžoua za Keln. Ove čarter usluge su uspostavljene kao dugoročni program, da bi se obezbedio kontinuitet.
Pored toga, cargo-partner od proleća nudi novu uslugu zbirnog prevoza sa nedeljnim polascima iz Hanoja i Ho Ši Mina za Minhen, Frankfurt i Beč.
Ovo rešenje od vrata do vrata uključuje preuzimanje sa bilo koje lokacije u Vijetnamu i dostavu do konačnog odredišta u Evropi.
Fotografija od: Lati Salev Antonov
Čarter Antonov-124 izaziva pometnju u Lincu
Nedavno je hitan zahtev za transportom od strane kupca iz modne industrije, izazvao redak prizor na aerodromu u Lincu.
Tim cargo-partnera u Lincu, zajedno sa svojim kolegama u Vijetnamu, organizovao je vremenski kritičan transport od Hanoja do Linca, iznajmivši Antonov An-124.
Teret se sastojao od robe težine preko 92.000 kg i ukupne zapremine od 550 m³. Narudžbina je uključivala preuzimanje na dve lokacije u Vijetnamu, pripremu za transport na 287 paleta, kompletno carinjenje i naknadnu distribuciju robe u Zapadnoj Evropi, uz upotrebu ukupno dvanaest kamiona.
O cargo-partneru
cargo-partner je privatni pružalac usluga infologistike punog opsega koji nudi sveobuhvatan portfolio rešenja za avionski, pomorski, drumski transport i skladištenje.
Sa skoro 40 godina stručnosti u informacionoj tehnologiji i optimizaciji lanca snabdevanja, kompanija dizajnira usluge po meri za širok spektar industrija kako bi stvorila konkurentne pogodnosti za svoje kupce širom sveta.
Osnovan 1983. godine, cargo-partner je ostvario promet od preko milijardu evra u 2020. godini i trenutno zapošljava više od 3.600 ljudi širom sveta.