cargo-partner nudi rešenje za železnički i pomorski transport iz zapadne Kine preko „Kopneno-pomorskog koridora“

Pružalac usluga međunarodnog transporta i infologistike nudi uslugu intermodalnog transporta, koja povezuje zapad Kine sa regionom Asocijacije nacija jugoistočne Azije, kao i sa Evropom.
Železnički prevoz preko čvorišta Čonking nudi značajne uštede vremena i troškova u poređenju sa prethodnim prevozom baržama ili kamionima. Usluge pomorskog transporta dostupne su iz južne Kine ka brojnim destinacije.
„Novi međunarodni kopneno-pomorski trgovinski koridor“ deo je sveobuhvatne kineske inicijative „Pojas i put“ i pokrenut je u saradnji sa državama članicama Asocijacije država jugoistočne Azije (ASEAN) 2017. godine.
Ovaj trgovinski i logistički prolaz usredsređen je na čvorište železničkog transporta Čonking na jugozapadu Kine i pruža efikasan način prevoza robe iz zapadnih provincija zemlje do i iz brojnih odredišta u Aziji i Evropi.
Od 2019. godine kopneno-pomorski koridor bio je povezan sa oko 190 luka u 90 zemalja sveta.
Svakodnevne železničke usluge od zaleđa do južnih kineskih luka
cargo-partner koristi kopneno-pomorski koridor kako bi ponudio kombinovano rešenje za železnički i pomorski transport koji pokriva transport do i iz cele zapadne Kine. Za izvoz iz regiona, teret se može preuzeti iz 13 provincija zaleđa i železnicom prevesti preko Čonkinga do luka na jugu Kine, poput Gansu.
Svakodnevne železničke usluge povezuju Čonking sa Gansuom sa tranzitom od oko 36 sati. Odatle se pošiljke pomorskim putem prosleđuju u brojne druge luke širom sveta.
Stefan Krauter, izvršni direktor kompanije cargo-partner, vidi veliki potencijal u ovom regionu: „Zahvaljujući ambicioznim razvojnim planovima Kine za njene zapadne provincije, zemlja je uložila velika sredstva u infrastrukturu ovog perspektivnog regiona.
Inicijative poput Novog međunarodnog trgovinskog kopneno-pomorskog koridora ne samo da jačaju trgovinske odnose između Kine i susednih zemalja, već nude i povoljna logistička rešenja za izvoz u Evropu.
Drago nam je što našim kupcima pružamo brzo i ekonomično rešenje za njihov prevoz do i iz kineskog zaleđa.“
Brži od barže, isplativiji od drumskog prevoza
Koristeći železničku vezu preko Čonkinga, cargo-partner može ponuditi značajne vremenske i troškovne prednosti u poređenju sa prethodnim prevozom iz zapadne Kine kamionom ili baržom.
U zavisnosti od rute, železničko tranzitno vreme od skladišta do luke je najmanje 7 do 10 dana kraće nego baržama, sa samo oko 30 do 50 procenata troškova drumskog prevoza.
Zahvaljujući širokoj mreži kancelarija cargo-partner-a širom Azije i Evrope, pružalac usluga logistike može ponuditi rešenja „od vrata do vrata”.
cargo-partner je privatni pružalac usluga infologistike punog opsega, sa sedištem u Austriji, koji nudi sveobuhvatan portfolio rešenja za avionski, pomorski, drumski transport i skladištenje.
Sa više od trećine veka stručnosti u informacionoj tehnologiji i optimizaciji lanca snabdevanja, kompanija dizajnira usluge po meri za širok spektar industrija kako bi stvorila konkurentne pogodnosti za svoje kupce širom sveta.
Osnovan 1983. godine, cargo-partner je ostvario procenjeni promet od preko milijardu evra u 2020. godini i trenutno zapošljava 3.150 ljudi širom sveta.
cargo-partner d.o.o u Srbiji pruža usluge međunarodnog i domaćeg prevoza robe, logistike, špedicije i skladištenje u fleksibilnom magacinskom prostoru.
Stručno osoblje se trudi da u najkraćem roku odgovori na sve zahteve korisnika, a brojni sertifikati (ISO, AEO, HACCP itd.) samo su dodatna potvrda težnji da kvalitet usluga bude u skladu sa najvišim standardima.
Prateći potrebe i zahteve tržišta cargo-partner Srbija specijalizovao se za:
• transport specijalnog i vangabaritnog tereta
• transport robe pod temperaturnim režimom
• prevoz zbirnih i punih kontejnera iz Kine železničkim putem
• prevoz hitnih pošiljaka uz opciju ličnog kurira i isporuku „od vrata do vrata“ (door-to-door delivery)
• skladištenje robe sa posebnim dozvolama (roba životinjskog porekla, odnosno roba sa veterinarskom uvozno-izvoznom dozvolom)
• transport opasnih materija (ADR, DGR, IMO)
Direktor prodaje i razvoja kompanije cargo-partner Srbija navodi da putem sopstvene mreže kancelarija, kao i partnerske podrške širom sveta, je uvek moguće ponuditi optimalno rešenje za transport robe, a u skladu sa zahtevima i potrebama korisnika.
Tu se pre svega misli na:
• domaći i međunarodni drumski transport robe (FTL/LTL): Redovni polasci zbirnih linija širom zemlje i Evrope
• avionski transport robe: ekonomična, prioritetna i čarter rešenja
• pomorski transport robe: pun i zbirni utovar kontejnera sa direktnom isporukom pošiljaka
• železnički transport robe Novim putem svile: pun i zbirni utovar robe sa direktnom isporukom od Kine do bilo koje zemlje u Evropi