cargo-partner nudi rešenje za železnički i pomorski transport iz zapadne Kine preko „Kopneno-pomorskog koridora“

Komentari: 0

Pružalac usluga međunarodnog transporta i infologistike nudi uslugu intermodalnog transporta, koja povezuje zapad Kine sa regionom Asocijacije nacija jugoistočne Azije, kao i sa Evropom.

Železnički prevoz preko čvorišta Čonking nudi značajne uštede vremena i troškova u poređenju sa prethodnim prevozom baržama ili kamionima. Usluge pomorskog transporta dostupne su iz južne Kine ka brojnim destinacije.

„Novi međunarodni kopneno-pomorski trgovinski koridor“ deo je sveobuhvatne kineske inicijative „Pojas i put“ i pokrenut je u saradnji sa državama članicama Asocijacije država jugoistočne Azije (ASEAN) 2017. godine.

Ovaj trgovinski i logistički prolaz usredsređen je na čvorište železničkog transporta Čonking na jugozapadu Kine i pruža efikasan način prevoza robe iz zapadnih provincija zemlje do i iz brojnih odredišta u Aziji i Evropi.

Od 2019. godine kopneno-pomorski koridor bio je povezan sa oko 190 luka u 90 zemalja sveta.

Svakodnevne železničke usluge od zaleđa do južnih kineskih luka

cargo-partner koristi kopneno-pomorski koridor kako bi ponudio kombinovano rešenje za železnički i pomorski transport koji pokriva transport do i iz cele zapadne Kine. Za izvoz iz regiona, teret se može preuzeti iz 13 provincija zaleđa i železnicom prevesti preko Čonkinga do luka na jugu Kine, poput Gansu.

Svakodnevne železničke usluge povezuju Čonking sa Gansuom sa tranzitom od oko 36 sati. Odatle se pošiljke pomorskim putem prosleđuju u brojne druge luke širom sveta.

Stefan Krauter, izvršni direktor kompanije cargo-partner, vidi veliki potencijal u ovom regionu: „Zahvaljujući ambicioznim razvojnim planovima Kine za njene zapadne provincije, zemlja je uložila velika sredstva u infrastrukturu ovog perspektivnog regiona.

Inicijative poput Novog međunarodnog trgovinskog kopneno-pomorskog koridora ne samo da jačaju trgovinske odnose između Kine i susednih zemalja, već nude i povoljna logistička rešenja za izvoz u Evropu.

Drago nam je što našim kupcima pružamo brzo i ekonomično rešenje za njihov prevoz do i iz kineskog zaleđa.“

Brži od barže, isplativiji od drumskog prevoza

Koristeći železničku vezu preko Čonkinga, cargo-partner može ponuditi značajne vremenske i troškovne prednosti u poređenju sa prethodnim prevozom iz zapadne Kine kamionom ili baržom.

U zavisnosti od rute, železničko tranzitno vreme od skladišta do luke je najmanje 7 do 10 dana kraće nego baržama, sa samo oko 30 do 50 procenata troškova drumskog prevoza.

Zahvaljujući širokoj mreži kancelarija cargo-partner-a širom Azije i Evrope, pružalac usluga logistike može ponuditi rešenja „od vrata do vrata”.

cargo-partner je privatni pružalac usluga infologistike punog opsega, sa sedištem u Austriji, koji nudi sveobuhvatan portfolio rešenja za avionski, pomorski, drumski transport i skladištenje.

Sa više od trećine veka stručnosti u informacionoj tehnologiji i optimizaciji lanca snabdevanja, kompanija dizajnira usluge po meri za širok spektar industrija kako bi stvorila konkurentne pogodnosti za svoje kupce širom sveta.

Osnovan 1983. godine, cargo-partner je ostvario procenjeni promet od preko milijardu evra u 2020. godini i trenutno zapošljava 3.150 ljudi širom sveta.

cargo-partner d.o.o u Srbiji pruža usluge međunarodnog i domaćeg prevoza robe, logistike, špedicije i skladištenje u fleksibilnom magacinskom prostoru.

Stručno osoblje se trudi da u najkraćem roku odgovori na sve zahteve korisnika, a brojni sertifikati (ISO, AEO, HACCP itd.) samo su dodatna potvrda težnji da kvalitet usluga bude u skladu sa najvišim standardima.

Prateći potrebe i zahteve tržišta cargo-partner Srbija specijalizovao se za:

• transport specijalnog i vangabaritnog tereta

• transport robe pod temperaturnim režimom

• prevoz zbirnih i punih kontejnera iz Kine železničkim putem

• prevoz hitnih pošiljaka uz opciju ličnog kurira i isporuku „od vrata do vrata“ (door-to-door delivery)

• skladištenje robe sa posebnim dozvolama (roba životinjskog porekla, odnosno roba sa veterinarskom uvozno-izvoznom dozvolom)

• transport opasnih materija (ADR, DGR, IMO)

Direktor prodaje i razvoja kompanije cargo-partner Srbija navodi da putem sopstvene mreže kancelarija, kao i partnerske podrške širom sveta, je uvek moguće ponuditi optimalno rešenje za transport robe, a u skladu sa zahtevima i potrebama korisnika.

Tu se pre svega misli na:

domaći i međunarodni drumski transport robe (FTL/LTL): Redovni polasci zbirnih linija širom zemlje i Evrope

avionski transport robe: ekonomična, prioritetna i čarter rešenja

pomorski transport robe: pun i zbirni utovar kontejnera sa direktnom isporukom pošiljaka

železnički transport robe Novim putem svile: pun i zbirni utovar robe sa direktnom isporukom od Kine do bilo koje zemlje u Evropi

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti