Bosch preuzima udeo u provajderu mapa „HERE“

Komentari: 0

Fotografija: Bosch - Bosch pravi mape koristeći signale radara za autonomnu vožnju. Mapiranje kompanije Bosch je sastavljeno od milijardu pojedinačnih reflektivnih tačaka. Autonomna vozila mogu koristiti mape kako bi odredila njihove tačne pozicije u traci, sa preciznošću od par centimetara.

► Bosch preuzima 5 odsto u HERE Tehnologies.
► Bosch generalni direktor Dener: “Vidimo moguće sinergije sa uslugama zasnovanim na podacima za Industriju 4.0, pametne domove i pametne gradove“.
► Ključna tačka saradnje između kompanija Bosch i HERE je otvorena platforma za sve kupce širom sveta, kako u okviru automobilske industrije tako i izvan nje.

Bosch preuzima 5 odsto u kompaniji HERE Technologies, svetskom provajderu digitalnog mapiranja i usluga lociranja. Obe strane su se složile da ne objavljuju kupovnu cenu. Akvizicija daje vetar u leđa uslugama kompanije Bosch. Takođe pomaže kompaniji HERE da preuzme sledeći korak ka cilju da postane svetski provajder usluga lociranja u realnom vremenu zasnovanim na podacima za kupce u okviru automobilske industrije i van nje. „Bosch je više od automobila“, kaže dr Volkmar Dener, predsedavajući upravnim odborom kompanije Robert Bosch GmbH.

„Industrija 4.0, pametni domovi i pametni gradovi su rastuće oblasti biznisa za nas, u kojima će uspostavljanje i širenje usluga zasnovanih na podacima u saradnji sa kompanijom HERE dati dobre rezultate.“ Edzard Overbik, generalni direktor kompanije HERE Technologies dodaje: „Oduševljeni smo što smo na scenu doveli snažnog partnera kao što je Bosch, sa svojom širokopojasnom stručnošću u automobilskoj industriji i Internetu stvari.

Jako prisustvo kompanije Bosch širom obe Amerike, Azije i Evrope takođe nudi kompaniji HERE atraktivne mogućnosti za dalji razvoj našeg globalnog biznisa.“ Ova akvizicija je predmet odobravanja od strane antimonopolskih institucija i očekuje se da će biti zaključena krajem prvog kvartala 2018. godine.

Industrija 4.0: automatizacija i racionalizacija protoka robe

Usluge zasnovane na podacima se uveliko razvijaju u okviru kompanije Bosch. Kompanijsko IT iskustvo i infrastruktura su odgovarajuće jaki: globalno, Bosch zapošljava više od 20.000 IT inženjera na 120 lokacija i upravlja svojim IoT cloud-om. Dodatno, Bosch nudi svoj „IoT Suite“, softversku platformu za IoT rešenja. Planirana saradnja između kompanija Bosch i HERE se može desiti u okviru Industrije 4.0.

Jedna od potencijalnih oblasti primene je unutrašnja logistika (intralogistika). Na primer, navigacione mape visoke rezolucije unutar kompanije mogu se koristiti da bi se automatizovao i racionalizovao protok robe. Takođe, mogu se koristiti za regulisanje osoblja koje se bavi održavanjem i nisu upoznati sa radnim okruženjem, kako bi došli do opreme koju treba popraviti.

Autonomna vožnja: pravljenje i ažuriranje mapa visoke rezolucije

Otvorene platforme za sve kupce će biti ključne tačke saradnje između kompanija Bosch i HERE, kako u okviru automobilske industrije tako i izvan nje, a posebno u oblasti brzorastuće umrežene i autonomne mobilnosti. Mape visoke rezolucije su obavezne za autonomne automobile.

One moraju biti redovno ažurirane podacima iz senzora vozila i dopunjenim informacijama u realnom vremenu o stanju saobraćaja, gužvama, radovima i nezgodama. Mapiranje koje omogućava Bosch daje ideju kako bi ovo moglo biti urađeno. Sistem koristi informacije od Bosch radara i video senzora u vozilu kako bi se obogatile i ažurirale HD mape.

Stoga, Bosch i HERE razmatraju mogućnosti da iskoriste mapiranje u održavanju HERE HD mapa u realnom vremenu – HERE mape za autonomna vozila. Istovremeno, Bosch će nastaviti svoj rad na mapiranju sa partnerima kao što su TomTom, AutoNavi, Baidu, NavInfo i Increment P.

Grupa Bosch je vodeći dobavljač tehnologija i usluga. Zapošljava oko 390.000 saradnika širom sveta (od 31. decembra 2016. godine). Prema preliminarnim podacima, kompanija je ostvarila promet od 73,1 milijardi evra u 2016. godini. Delatnost kompanije podeljena je u četiri poslovna sektora: Mobility Solutions, Industrial Technology,

Consumer Goods, i Energy and Building Technology. Bosch kao jedna od vodećih kompanija za Internet stvari nudi inovativna rešenja za pametne domove, pametne gradove, povezanu mobilnost i povezanu industriju. Bosch primenjuje svoju stručnost u tehnologiji senzora, softveru i uslugama, kao i sopstvenom oblaku za internet stvari da bi svojim korisnicima iz jednog izvora pružao povezana rešenja iz više domena. Strateški cilj Bosch grupe je da otkriva tehnologije za povezan život i da poboljšava kvalitet života inovativnim i inspirativnim proizvodima i uslugama.

Ukratko, Bosch stvara tehnologiju koja je "Tehnologija za život". Grupa Bosch sastoji se od firme Robert Bosch GmbH i oko 450 filijala i regionalnih društava u oko 60 zemalja. Ako tu ubrojimo i prodajne i servisne partnere, Bosch globalna mreža proizvodnje, inženjeringa i prodaje pokriva skoro sve zemlje na svetu.

Osnova za budući rast kompanije je njena inovativnost. Bosch zapošljava otprilike 59.000 saradnika u sektoru za istraživanje i razvoj na više od 120 lokacija širom sveta.

Dodatne informacije možete pronaći na www.bosch-autodelovi.rs.

Firmu je 1886. u Štutgartu osnovao Robert Bosch (1861-1942) kao „Radionicu za preciznu mehaniku i elektroniku". Zahvaljujući posebnoj strukturi vlasništva firme Robert Bosch GmbH, koja joj obezbeđuje preduzetničku slobodu, kompanija može da planira dugoročno i da investira u značajne projekte za budućnost.

Ukupno 92% udela u firmi Robert Bosch GmbH u vlasništvu je fondacije Robert Bosch Stiftung GmbH. Većinsko pravo glasa ima industrijsko povereničko društvo Robert Bosch Industrietreuhand KG koje izvršava sve preduzetničke funkcije.

Ostatak poslovnog udela je u vlasništvu porodice Bosch i društva Robert Bosch GmbH.

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti