Beograd 10. i 11. aprila postaje regionalni centar kreativnih industrija u filmu i gejmingu

Komentari: 0
Fotografija od: Print screen / Google maps

CGA 2025 po sedmi put postavlja Beograd na svetsku mapu kreativnih industrija.

U organizaciji Srpske filmske asocijacije, Crater Training Centra i Materriya Talent Development, konferencija, koja će biti održana 10. i 11. aprila u Jugoslovenskoj kinoteci, donosi dva dana inspirativnih predavanja, masterklasova i druženja s liderima industrije.

Ovogodišnja tema, "Untitled", odražava dinamične promene koje oblikuju digitalni svet.

U eri ubrzanog tehnološkog razvoja veštačke inteligencije, novih poslovnih modela i transformacije kreativnih industrija, CGA 2025 istražuje kako se profesionalci u filmu, video igrama, digitalnim umetnostima i vizuelnim komunikacijama prilagođavaju promenama, redefinišu svoje ciljeve i usvajaju inovacije.

Poseban fokus biće na veštačkoj inteligenciji i njenom uticaju na kreativne industrije.

Kada je reč o filmu, govoriće se o budućnosti VFX-a, novim alatima i AI-asistiranim procesima rada. U domenu gejminga, teme obuhvataju proceduralne svetove i tehnologiju renderovanja slike u realnom vremenu.

Učesnici će imati priliku da se upoznaju s najnovijim tehnologijama u animaciji i imerzivnim tehnologijama, dok će deo programa biti posvećen i novim trendovima u marketing kampanjama.

Zvanični partneri konferencije su globalni lideri poput Autodeska, u okviru koga su kompanije Wonder Dynamics i Golaem, Foundry, SideFX, Unity, Nebius, Lenovo i Epson, a program donosi predavanja i radionice svetski priznatih stručnjaka koji su radili na projektima kao što su Game of Thrones i Peaky Blinders.

U okviru projekta Creative Moxie, na CGA 2025 predstaviće se i mladi uspešni autori i autorke iz Crne Gore, Srbije i Makedonije, među njima kreatori sadržaja u Fortnite-u i Minecraftu.

Ova programska celina podržana je od strane British Councila, a realizuje se u okviru projekta Kultura i kreativnost za Zapadni Balkan koji finansira Evropska unija.

Izvor: eKapija

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti