Aprilski broj časopisa Industrija uskoro na vašim adresama

Komentari: 0

Možda bi ova uvodna reč mogla da ima naslov "šta sve može da se desi između dva izdanja časopisa Industrija“.

Kada sednem i pogledam, šta je bilo krajem februara i šta se sve do danas izdešavalo, zapitam se da li je prošlo dva meseca ili dve godine!? Možda je to samo moj osećaj, ali...

Ukinute su nam skoro sve mere što se korone tiče - što je dobro; nažalost, zaratilo se u Ukrajini - što je loše.

To je povuklo mnoge krize za sobom, od snabdevanja sirovinama, preko nestašica energenata, hrane, zabrane plasmana proizvoda na rusko tržište, pojačalo je i nestašicu papira, što počinje i nas ozbiljno da brine.

Desili su se izbori u Srbiji – što je dobro, a kako sada stvari stoje, možda će se i ponoviti u Beogradu.

Ono što je najbolje od svega, pokrenula se i privreda polako, posle dve godine mučenja pod globalnom pandemijom.

Prvi pokazatelji – sajmovi.

Napokon smo dočekali da opet pripremamo "sajamski“ broj Industrije, pa se već radujemo Sajmu tehnike u Beogradu krajem maja – tri godine se nismo družili.

Sa prošlim izdanjem smo prvi put bili i na Industrijskom sajmu u Celju, i kako kaže kolega Jovičić – još smo pod utiscima!

Pred kraj časopisa, obavezno pročitajte šta smo tamo radili i koga smo sve videli, ali i kako smo se dobro proveli.

Dok ovaj broj bude u štampi proslavićemo Uskrs, pa ćemo šarena jaja poneti i na naš štand na Sajmu građevinarstva u Beogradu, a potom, kao da nam je malo hrane, pravac na prvomajski uranak.

Čim ugasimo roštilje, ovaj broj Industrije kreće na put do Vas.

Namerno smo usporili distribuciju, kako bi časopis stigao početkom maja na vaše radne stolove.

A šta smo sve spremili, i sa kim smo sve razgovarali u ovom broju – to sami vidite, pa eto, možda baš na Sajmu tehnike da zajedno prokomentarišemo sve gore napisano.

Hvala Vam na ukazanom poverenju.
Nikola Mirković
glavni i odgovorni urednik

Ukoliko se još niste pretplatili, možete to uraditi putem LINKA ili mejla pretplata@industrija.rs

 

0 Komentara o ovom članku
Ostavi komentar

Ostavi komentar

Klijenti