Apple najvrednija, a AMD najbrže rastuća marka

Tokom 2016. godine Apple je izgubio titulu najvrednijeg brenda na svetu, ali je početak 2021. godine vratio je na vrh.
Prema izveštaju Brand Finance, koji pruža najtačnije procene vrednosti brenda, Appleova vrednost sada iznosi 263,4 milijarde dolara, što znači da je iza sebe ostavio Amazon, Google, Microsoft i Samsung. Tehnološke marke i dalje dominiraju svetom, ali u SAD-u je, prema BSI (Brand Strength Indek), trenutno najvrednija marka Coca-Cole sa ocenom 91,7 od mogućih 100 bodova.
Što se tiče tehnoloških brendova, zanimljivo je napomenuti da je AMD trenutno najbrže rastuća marka, sa rastom od čak 89 procenata, što je kompaniju podiglo za 186 mesta i trenutno je na 287. mestu liste najvrednijih brendovi u svetu.
„Apple je pretekao Amazon i Google i ponovo postao najvredniji brend prvi put od 2016. Apple je uspeo u svojoj strategiji diverzifikacije zahvaljujući kojoj je postigao rast vrednosti brenda od 87% na 263,4 milijarde dolara i stigao na vrh Brand Finance US 500 2021 i Brand Finance Global 500 2021 ", otkriva istraživanje.
Brand Finance kaže da je impresivan rast kompanije Apple rezultat stalne gladi za inovacijama, nečega što je započelo sa Steveom Jobsom, a nastavilo se do danas sa svakim novim proizvodom.
Najveći skok u automobilskoj industriji ostvarila je kompanija Tesla koja je ostvarila rast od čak 73 odsto.
Izvor: SEEbiz