Apple će postaviti više oglasa u svoje aplikacije

Apple će predstaviti više oglasa na unapred instaliranim aplikacijama na iOS-u, iPadOS-u i MacOS-u, stvarajući tako novi izvor prihoda.
Kompanija već interno testira novi model oglašavanja u svojoj aplikaciji Maps, koja prikazuje preporuke na osnovu pretraživanja korisnika.
Inače, Apple već prikazuje oglase u aplikacijama App Store, Nevs i Stocks, kao i na TV+ platformi.
Programeri tako mogu da plate Apple-u da njihova aplikacija bude prikazana na određenim stranicama u App Store-u, a kako Gurman ističe, isti princip će se primenjivati i na oglase u Mapama.
Drugim rečima, ako restoran plati određenu sumu novca, to će biti prikazano korisnicima na vrhu rezultata pretrage.
Pored Maps, Gurman veruje da bi Apple mogao da uvede i reklame u Podcasts i Books.
Pored toga, dodaje da će kompanija proširiti oglase na druge odeljke App Store-a, o čemu se „šuška“ od prošlog meseca.
Podsećanja radi, Apple je u svoju prodavnicu aplikacija prvi put uveo oglase još 2016. godine, što tada mnogi korisnici nisu pozdravili.
Izvor: SEEbiz